L-Systems CUP Piła 2017


Integracja w zespole to ważna sprawa, dająca wiele korzyści w dalszej współpracy nad projektami. Staramy się spotykać także poza godzinami pracy. Ostatnio wybraliśmy się razem na tor gokartowy. Zabawa była bardzo udana. 

L-Systems CUP Piła 2017

IFS - Spotkanie Grupy Referencyjnej - Produkcja


W dniach 4-5 października 2017r. w Hotelu Binkowski Resort odbyło się Spotkanie Grupy Referencyjnej IFS z zakresu produkcji. 

IFS - Spotkanie Grupy Referencyjnej - Produkcja

 

Spotkania referencyjne mają na celu podnoszenie wiedzy konsultantów w zakresie jak najlepszego wykorzystania funkcjonalności systemu IFS Application do zaspokajania potrzeb klientów.  

 

Tym razem na licznych wykładach omówiono takie narzędzia systemu IFS 9 jak:

  • Manufacturing Vizualizer

  • Raportowanie produkcji

  • IFS Lobby dla Produkcji

  • Integracja IFS z arkuszami XLS

  • Procesy WADACO związane z modułami produkcji

 

Konsultanci w ramach realizowanych warsztatów mieli również okazję do wymienienia się doświadczeniami oraz interesującymi rozwiązaniami jakie zastosowali podczas projektów wdrożeniowych funkcjonalności produkcyjnej systemu IFS.

Szkolenie dla nauczycieli szkół ponadgimnazjalnych kształcących w zawodzie technik logistyk


6 października 2017r. w Wyższej Szkole Logistyki odbyło się szkolenie dla nauczycieli szkół ponadgimnazjalnych kształcących w zawodzie technik logistyk.

Wirtualne Laboratoria szkolenie

Szkolenie obejmowało obsługę Wirtualnych Laboratoriów, innowacyjnego narzędzia i metody kształcenia do nauczania w zawodzie technik logistyk stworzonej przez specjalistów z naszej firmy oraz Wyższej Szkoły Logistyki w 2012 roku. Od tej pory Wirtualne Laboratoria zostały odpłatnie udostępnione kilkudziesięciu szkołom ponadgimnazjalnym z całej Polski.

W 2014 roku projekt „Wirtualne Laboratoria – sukces innowacji”, któremu WL zawdzięczają istnienie, zwyciężył w konkursie „Szkoła się opłaca” zorganizowanym przez Ministerstwo Edukacji Narodowej. Resort uznał, że jest to najlepsze narzędzie dla szkół zawodowych wśród projektów realizowanych w latach 2007-2013.

Grupa 26 nauczycieli – m.in. z Oławy, Sosnowca, Skwierzyny i Radomia – które w ostatnim czasie postanowiły korzystać z tego narzędzia, odbyła szkolenie z trenerem z naszej firmy. Kolejne tego typu spotkanie odbędzie się na przełomie grudnia i stycznia.

Webinarium L-Systems i Epicor


L-Systems ma przyjemność zaprosić Państwa na zdalne Webinarium organizowane wspólnie przez firmę L-Systems oraz Epicor, które odbędzie się 26 października o godzinie 11:00.  Siedząc wygodnie przed ekranem komputera będą mogli Państwo, bez konieczności podróży, wziąć w nim udział.

Webinarium L-Systems i Epicor

 

Na spotkaniu przekażemy Państwu informacje na temat planów biznesowych firmy Epicor oraz przedstawimy kilka rozwiązań dedykowanych dla systemu iScala, dla różnych działów firmy:

  • dla działu finansowego - najnowsze informacje w zakresie JPK,

  • dla działu zakupów i sprzedaży - narzędzia zwiększające efektywność codziennej pracy z systemem iScala,

  • dla działu produkcji – rozwiązanie dla wsparcia procesów planowania i raportowania produkcji.

Ze względu na różnorodność tematyki zachęcamy do udziału osoby z różnych działów firmy.

 

Webinarium zajmie niecałe 2 godziny, a szczegółową agendę znajdą Państwo poniżej:

11:00 – 11:05  Powitanie uczestników, prezentacja agendy

11:05 – 11:20  Strategia rozwoju firmy Epicor na świecie, w Europie, w Polsce

11:20 – 11:35  Zakres usług i rozwiązania L-Systems dedykowane dla iScala

11:35 – 11:50  Nowy wymiar zarządzania zakupami w iScala - rozbudowany pulpit zakupowca

11:50 – 12:05  Nowy wymiar zarządzania sprzedażą w iScala - rozbudowany pulpit sprzedawcy

12:05 – 12:20  Efektywne planowanie i raportowanie produkcji w iScala za pomocą L-Systems MES

12:20 – 12:35  Co dalej z JPK ?

12:35 – 12:40  Podsumowanie i zakończenie

 

Na koniec Webinarium będziemy prosić o  informacje na temat interesujących Państwa zagadnień w zakresie funkcjonalności produktów Epicor oraz rozwiązań z nimi zintegrowanych, które moglibyśmy poruszyć na kolejnym Webinarium. Chcielibyśmy, aby takie sesje były okazją dla Państwa do pozyskiwania wiedzy na temat funkcjonalności systemu iScala oraz rozwiązań stanowiących wartość dodaną do użytkowanego przez Państwa systemu ERP.

Aby uczestniczyć w Webinarium prosimy o potwierdzenie udziału mailowo na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Nagroda Geparda Biznesu 2016 dla firmy L-Systems


Nasza firma została Gepardem Biznesu 2016. Jest to jedno z najbardziej prestiżowych wyróżnień jakie może otrzymać przedsiębiorstwo. Kryterium jego przyznania opiera się na dynamice wzrostu wartości firmy. Firma L-Systems wzrosła w badanym okresie marzec 2015 – marzec 2016 o 51,6 %. 

Nagroda ta, to przede wszystkim zasługa naszych wspaniałych klientów, których zaufanie pozwala nam na tak dynamiczny rozwój. To także wynik najwyższej jakości pracy naszych konsultantów, których wiedza, doświadczenie oraz zaangażowanie pozwalają nam podejmować nawet najbardziej wymagające wyzwania.

Jesteśmy przekonani, że to dopiero początek naszej drogi, której celem jest stanie się jedną z największych firm konsultingowo-informatycznych w naszej części Europy. 

gepard biznesu 2016

Autoryzowany partner firmy JDA


Firma L-Systems sp. z o.o. spółka komandytowa została autoryzowanym partnerem firmy JDA. Dzięki temu firma L-Systems uzyskała prawo do sprzedaży licencji i wdrażania systemów JDA. 

Firma JDA to światowy lider w obszarze systemów zarządzania łańcuchem dostaw. Jest ona jedyną firmą na świecie, której systemy są plasowane przez firmę Gartner, jako liderzy rynku we wszystkich pięciu obszarach (Gartner Magic Quadrants) dla łańcucha dostaw oraz rozwiązań sprzedaży detalicznej.

Firma L-Systems będzie koncentrowała swoje działania na wdrażaniu systemów zarządzania transportem (TMS), systemów wspomagających budowanie planów S&OP i systemów zarządzania produkcją. 

Kontynuując naszą misję dostarczania i wdrażania kompletnych biznesowych środowisk informatycznych, zdecydowaliśmy się na nawiązanie współpracy z firmą JDA, która jest niekwestionowanym światowym liderem w obszarze informatycznego zarządzania łańcuchem dostaw. Jest to dla nas duża szansa i impuls do dalszego rozwoju firmy. Jesteśmy przekonani, iż dzięki partnerstwu z JDA będziemy mogli jeszcze bardziej kompleksowo obsługiwać naszych klientów, a także pozyskiwać nowych, oferując im najlepsze na rynku rozwiązania poparte najwyższą jakością usług. Systemy JDA traktujemy, obok ofertowanych przez nas systemów ERP oraz produktów własnych, jako strategiczne w działalności sprzedażowej i konsultingowej naszej firmy” powiedział Robert Pawlak, Prezes Zarządu L-Systems.

Bardzo się cieszymy z faktu, że firma L-Systems dołączyła do grona naszych partnerów w Europie. Rozbudowa kanału partnerskiego to część ogólnej strategii rozwoju JDA, dlatego też podjęliśmy współpracę z L-Systems, aby lepiej pokryć rynek i dostarczać wysokiej jakości usługi firmom działających w Polsce. Wierzymy w dzialania lokalne i dynamiczne oraz, że współpraca  z L-Systems może przynieść korzyści zarówno dla JDA jak i naszych klientów. Głęboka wiedza L-Systems z zakresu aplikacji biznesowych oraz dotychczasowe sukcesy na rynku polskim są tego gwarantem. Jesteśmy przekonani, iż partnertwo z L-Systems wzmocni pozycję firmy JDA oraz świadomość naszych rozwiązań w Polsce, co zaowocuje wspólnym sukcesem naszych firm” stwierdzil Vice President Alliances EMEA JDA, Rolf Donslund. 

Partnerstwo JDA

O firmie JDA:

JDA Software jest wiodącym dostawcą kompleksowych, zintegrowanych rozwiązań w zakresie planowania i realizacji łańcucha dostaw, zarządzania transportem i magazynem, zarządzania kategorią w firmach dystrybucyjnych, sieciach detalicznych oraz produkcji. JDA Software zrealizowała projekty dla ponad 4000 klientów na całym świecie. Unikalne funkcjonalności dostępne w oprogramowaniu JDA Software umożliwiają osiąganie jej klientom lepszych od konkurencji rezultatów biznesowych poprzez skrócenie czasu na tworzenie i dostarczenie wartości dodanej dla swoich klientów.

Rozwiązania firmy JDA uwzględniają złożoność dzisiejszego globalnego rynku konsumenckiego i obejmują cały łańcuch dostaw zgodnie z motto "Plan to deliver", pozwalają budować wartość i rozwiązywać najtrudniejsze problemy najlepszych firm na świecie.

Niezrównany poziom wiedzy eksperckiej JDA potwierdzają poniższe liczby:

  • 78 spośród Top 100 największych firm detalicznych na świecie jest klientami JDA

  • 78 spośród Top 100 największych producentów dóbr konsumpcyjnych na świecie jest klientami JDA

  • 8 spośród Top 10 firm typu 3PL na świecie jest klientami JDA

  • 21 spośród Top 25 firm uznanych przez Gartnera za Supply Chain Leaders jest klientami JDA

  • co 8 godz. jest Go-Live u kolejnego klienta JDA

  • 400 patentów zarejestrowanych oraz w trakcie rejestracji

  • 5! JDA jest jedyną firmą, którą Gartner ocenił jako “leader” w 5 kategoriach związanych z łańcuchem dostaw

Partnerstwo z Suncode


Firma L-Systems sp. z o.o. spółka komandytowa została technologicznym partnerem firmy Suncode S.C. Na mocy umowy partnerskiej firma L-Systems otrzymała prawo sprzedaży i implementacji systemu obiegu dokumentów firmy Suncode. Systemy Suncode używane są przez wiodące firmy produkcyjne, dystrybucyjne oraz instytucje finansowe, do grona użytkowników tych systemów należą m.in. : GLS, Tubes International, Swedwood, Grupa Luxmed, SGB, Cognor, Animex, Kopex, Delecta, PGNiG, CD Project. 

„Partnerstwo z firmą Suncode to kolejny krok w realizacji misji naszej firmy, czyli dostarczania i wdrażania kompletnych środowisk informatycznych i nawiązywanie w tym celu strategicznych partnerstw z liderami rynku. Jesteśmy przekonani, że wprowadzenie produktów Suncode pozwoli nam na zapewnienie naszym klientom jeszcze bardziej kompleksowej obsługi. Wybraliśmy partnera, który na rynku jest już obecny od wielu lat, a jego produkty działają w wielu firmach będących liderami swoich branż. Daje nam to gwarancję, iż bogatą funkcjonalność systemu obiegu dokumentów popartą latami doświadczeń firmy Suncode docenią także nasi obecni i przyszli klienci ."– powiedział Robert Pawlak - Prezes Zarządu L-Systems

„Nawiązanie współpracy z tak dynamiczną i znaną na rynku firmą jak L-Systems, to szansa dla nas na dotarcie z naszymi produktami do znacznie szerszego grona firm. Dzięki współpracy z L-Systems spodziewamy się nie tylko efektów sprzedażowych, ale także analitycznego wsparcia w zakresie dostosowywanie naszych produktów do wymagań klientów. Jesteśmy pewni, iż współpraca ta przyniesie obopólne korzyści.” – stwierdził Marek Adamczyk - Dyrektor Zarządzający Suncode.

Suncode

O firmie Suncode:

Firma Suncode jest dostawcą nowoczesnych systemów zarządzania procesami i dokumentami oraz świadczy usługi doradcze i szkoleniowe w zakresie nowoczesnych metod i koncepcji zarządzania. Ponadto, Suncode świadczy usługi z dziedziny tworzenia specjalistycznego oprogramowania oraz integracji systemów informatycznych. Oferta Suncode jest propozycją kompleksową wychodzącą naprzeciw oczekiwaniom Klientów. 

Zespół Suncode złożony jest z wysoko wykwalifikowanych specjalistów - praktyków w różnych dziedzinach, kładących nacisk na kompleksową i profesjonalną obsługę klientów. Doświadczenie konsultantów Suncode zbudowane zostało w oparciu o kilkadziesiąt zrealizowanych wdrożeń w dużych i średnich przedsiębiorstwach zlokalizowanych na terenie kraju oraz poza jego granicami.

Klientami Suncode są przedsiębiorstwa różnych branż i różnych wielkości, które skorzystały z oferty precyzyjnie do nich dostosowanej, a także dostosowanej do polskich warunków finansowych, prawnych, społecznych i organizacyjnych.

Szczegółowy zakres oferowanych przez Suncode produktów obejmuje:

  • System zarządzania procesami biznesowymi – Plus Workflow

  • System zarządzania dokumentami – Plus DMS

  • Systemy skanowania dokumentów – Kofax  Capture, EMC QuickScan, eFlow, Readsoft, Flexi Capture

  • Moduły dziedzinowe – moduł zarządzania budżetami Plus Budget, moduł zarządzania archiwum tradycyjnym Plus Archive, moduł zarządzania dokumentacją ISO 9001 Plus ISO, moduł ewidencjonowania środków trwałych Plus Assets,

  • Doradztwo biznesowe – procesy i struktura organizacyjna

  • Usługi programistyczne

  • Szkolenia

  • Sprzedaż sprzętu

  • Outsourcing funkcji informatycznych

  • Outsourcing przetwarzania dokumentów

Firma Godna Zaufania 2017


Drugi rok z rzędu nasza firma uzyskała certyfikat Firmy Godnej Zaufania 2017.

Certyfikat jest przyznawany firmom oferującym najwyższy poziom świadczonych usług oraz posiadającym doskonałą opinię wśród klientów.

Wyróżnienie to jeszcze bardziej wzmacnia naszą determinację w osiąganiu jak najwyższych standardów obsługi klientów. 

Migracja do iScala 3.1 na Uczelniach Wyższych


Kontynuując współpracę z Uczelniami Wyższymi i chcąc zapewnić im dostęp do najnowszej wersji systemu iScala, w maju tego roku rozpoczęliśmy prace nad nową wersją pakietu dydaktycznego.

Nowa wersja pakietu obejmie:

1. Najnowszą wersję systemu Epicor iScala - iScala 3.1

2. Nowe prezentacje dla wykładowców

3. Zaktualizowane instrukcje oraz zadania pomagające w prowadzeniu zajęć ze studentami

 

Więcej informacji na temat Pakietów Edukacyjnych ERP dla Uczelni Wyższych znajduje się TUTAJ.

L-Systems sponsorem Ogólnopolskiej Olimpiady Logistycznej

Dołącz do nas w Dniu Klienta Epicor!


Dzień Klienta Epicor

 

Mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w Dniu Klienta Epicor 2017. Zarejestruj się już teraz, aby zdobyć więcej informacji o rozwiązaniach Epicor, spotkać się z innymi Klientami i dowiedzieć się w jaki sposób osiągnąć sukces!

 

Szczegóły spotkania 

Data: 13 Czerwca 2017

Godzina: 09:30

Miejsce: Hotel Klub Sosnowy

Adres: ul. Traktat Lubelski 40a, 04-870 Warszawa

Dzień Klienta Epicor - program

Aby dowiedzieć się więcej, wyślij email na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

Zarejestruj się już teraz i uzyskaj więcej informacji. Liczba miejsc jest ograniczona.

Dzień Klienta Epicor - rejestracja

Kongres IFS - L-Systems partnerem rocznicowego kongresu IFS


W dniach 17-19 maja odbył się kongres IFS nawiązujący do 25 lecia działalności na rynku polskim. Na Kongres IFS 2017 przyjechał do Polski prezes korporacji IFS - Alastair Sorbie, który podczas inauguracyjnej Sesji Plenarnej w dniu 18 maja podzielił się z uczestnikami informacjami na temat korporacji IFS i jej planów. 

 kongres ifs

Kilkuset użytkowników systemu IFS Application miało okazję zapoznać się z wieloma sesjami tematycznymi. Program Kongresu obejmował sesje plenarne oraz bloki sesji równoległych w pięciu salach konferencyjnych. W sumie odbyło się kilkadziesiąt prezentacji dotyczących zastosowania rozwiązań firmy IFS w różnych obszarach funkcjonalnych. Prezentacje poprowadzili eksperci IFS. W trakcie konferencji wielu klientów IFS podzieliło się z uczestnikami swoimi doświadczeniami z wdrożenia i użytkowania systemu IFS Applications. Partnerzy biznesowi IFS zademonstrowali swoje rozwiązania uzupełniające IFS Applications, a także przedstawili swoje doświadczenia we wdrażaniu systemu w Polsce.

Podczas kongresu nasza firma prezentowała systemy przez nas oferowane na stoisku firmowym. W pierwszy dzień konferencji Prezes L-Systems Robert Pawlak poprowadził sesję pt.:

„Kompleksowe środowisko biznesowe – nieoczywiste rozwiązania L-Systems”.

kongres ifs

L-Systems sponsorem Ogólnopolskiej Olimpiady Logistycznej 


Ogólnopolska Olimpiada Logistyczna organizowana jest już od 2008 roku, a każda edycja cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Celem konkursu jest rozwijanie logistycznych pasji oraz promowanie młodych logistycznych talentów. Olimpiada została na stałe umieszczona przez Centralną Komisję Egzaminacyjną w wykazie turniejów i olimpiad tematycznych związanych z wybraną dziedziną wiedzy zawodowej, których laureaci są zwolnieni z etapu pisemnego egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe.

L-Systems sponsorem Ogólnopolskiej Olimpiady Logistycznej

Kolejny raz mieliśmy przyjemność wspierać Ogólnopolską Olimpiadę Logistyczną i ich młodych uczestników. To już 9 raz, kiedy nasze wsparcie zostało uhonorowane okolicznościowym dyplomem wręczonym przez rektora Wyższej Szkoły Logistyki Pana prof. zw. dr hab.  Andrzeja Korzeniowskiego dr h.c.

L-Systems sponsorem Ogólnopolskiej Olimpiady Logistycznej

Zwycięzcą tegorocznej edycji Ogólnopolskiej Olimpiady Logistycznej został Kewin Stolarski z ZSCKU w Koninie. W nagrodę otrzymał m.in. symboliczny indeks i zwolnienie z opłat za studia I i II stopnia w Wyższej Szkole Logistyki, zaświadczenie o zwolnieniu z części pisemnej egzaminu zawodowego, laptopa, zestaw SITA i komputerowy kurs językowy, płatne praktyki w firmie Kuehne + Nagel lub karnet edukacyjny na wybrane szkolenie, książki i inne upominki.

IX Ogólnopolska Olimpiada Logistyczna nie odbyłaby się bez wsparcia patronów, sponsorów i fundatorów nagród, którzy chętnie i aktywnie angażują się w kształcenie przyszłej kadry logistycznej. Patronat Honorowy nad IX edycją objął Minister Edukacji Narodowej oraz Ośrodek Rozwoju Edukacji. Patronat Merytoryczny sprawował Instytut Logistyki i Magazynowania oraz Polskie Towarzystwo Logistyczne. Sponsorami konkursu były wiodące przedsiębiorstwa z branży TSL. Sponsorzy złoci to: IMPERIAL Logistics, Grupa Wędzikowski, DPD Polska, JAS-FBG, MAHLE Behr Ostrów Wielkopolski, Dachser, STILL, Transics International, TimoCom. Wśród sponsorów srebrnych znaleźli się: PKN EPAL, DHL Parcel i PEKAES. Partnerem Olimpiady była firma TSLogistic. Sponsorzy brązowi to: GLS, L-Systems, WTB Kancelaria Brokerska i Transmeble International.

O promocję wydarzenia dbało szerokie grono patronów medialnych – mediów lokalnych, branżowych i edukacyjnych. Znaleźli się wśród nich: Głos Wielkopolski, Telewizja WTK, epoznan.pl, Warehouse Monitor, Transport Manager, Polska Gazeta Transportowa, Logistyka a Jakość, Transport i Spedycja, Nowoczesny Magazyn, Eurologistics, log24.pl, Logistyka.net.pl, Top Logistyk, Magazynowanie i Dystrybucja, logistyczny.com, TSL Biznes, Pracujwlogistyce.pl, Spedycje.pl, Forumtransportu.pl, Transportet.pl, etransport.pl, prawoilogistyka.pl, Młodzilogistycy.pl, Uczelnie.pl, dlaStudenta.pl, Uczelnie.net, Kierunki.net i Edukacja.net.

L-Systems MWM wspomaga obsługę magazynu w Pawbol Sp. z o.o.


Firma Pawbol uznany w Polsce i Europie producent osprzętu elektrotechnicznego wdrożyła rozwiązanie L-Systems MWM, w zakresie obsługi operacji magazynowanych za pomocą przenośnych terminali kodów kreskowych. 

Celem wdrożenia było usprawnienie wykonywania operacji magazynowych oraz minimalizacja pomyłek z tym związanych. Wdrożeniem zostały objęte procesy przyjęć surowców, przyjęć towarów handlowych, wydań surowców do produkcji, przesunięć międzymagazynowych, przyjęć wyrobów gotowych do magazynów oraz ich wydań pod zamówienia. Dodatkowym elementem objętym wdrożeniem była funkcja zamykania zleceń produkcyjnych, w momencie zakończenia przyjęcia wszystkich wyrobów gotowych, w ramach danego zlecenia produkcyjnego. 

Uruchomienie L-Systems MWM pozwoliło na obsługę rosnącej ilości operacji magazynowych przy jednoczesnej eliminacji pomyłek z nimi związanych. Potrzebowaliśmy systemu łatwego w obsłudze, w stu procentach uwzględniającego naszą specyfikę pracy, w pełni zintegrowanego z systemem ERP. L-Systems MWM spełnił nasze oczekiwania, jego bogata funkcjonalność i elastyczność nie tylko zaspokoiła bieżące potrzeby naszego przedsiębiorstwa, ale jego posiadanie nie stanowi bariery do dalszego rozwoju przedsiębiorstwa, co przy dużej dynamice rozwoju naszej firmy było dla nas szczególnie istotne” powiedział Paweł Łuczak – prezes Pawbol Sp. z o.o.

L-Systems MWM wspomaga obsługę magazynu w Pawbol

Więcej informacji na temat systemów kodów kreskowych L-Systems MWM.

L-Systems wspiera kontrolę profili aluminiowych w Albatros Aluminium


Firma Albatros Aluminium - producent profili aluminiowych, wdrożyła pod zamówienie rozwiązanie L-Systems MES, w zakresie raportowania realizacji zleceń produkcyjnych oraz ich planowania.

Celem wdrożenia była optymalizacja planowania zleceń produkcyjnych dla wydziałów pras i fabrykacji oraz zapewnienie aktualnej informacji o statusie realizacji zleceń produkcyjnych, na każdym z tych wydziałów.

Moduł planistyczny w pełni uwzględnia specyfikę tłoczni profili aluminiowych, uwzględniając m.in. stop, typ starzenia, długość, zużycie matrycy itp. Moduł raportujący pozawala m.in. na raportowanie czasu operacji, wydawanie materiałów, drukowanie etykiet, bieżące śledzenie statusu każdej partii produkcyjnej, na poziomie zdefiniowanej jednostki logistycznej np. palety, części palety, kosza, kartonu, opakowania. Zastosowanie kodów kreskowych oraz pełna integracja z systemem ERP minimalizuje czas raportowania oraz eliminuje ewentualne błędy. 

Wdrożenie systemu MES L-Systems zminimalizowało obsługę administracyjną produkcji oraz zdecydowanie poprawiło przepływ informacji pomiędzy planowaniem a realizacją. Planiści są informowani o przebiegu produkcji „on-line”, dzięki czemu odpowiednie działania mogą podjąć bezzwłocznie, w momencie zaistnienia zdarzeń działań takich wymagających, bez konieczności czekania na zakończenie zlecenia produkcyjnego. Dzięki temu możemy utrzymywać wskaźnik obsługi klienta na bardzo wysokim poziomie. Dzięki lepszej kontroli przepływu produkcji zwiększyła się także efektywność pracy ludzi i wykorzystania maszyn. Autoryzacja każdej rejestracji w systemie MES i ciągła kontrola jakości pozytywnie wpłynęła na wskaźnik reklamacji” – powiedział Łukasz Kalenik – dyrektor logistyki w firmie Albatros Aluminium Sp. z o.o.

L-Systems wspiera kontrolę profili aluminiowych w Albatros Aluminium

Panel Ekspercki - Przemysł 4.0


Firma L-Systems wzięła udział w Panelu Eksperckim organizowanym przez firmę BPC Group będących wstępem do konferencji „Inteligentna fabryka – pełna automatyzacja przemysłu”.

Spotkanie odbyło się we wrocławskim hotelu Haston City i wzięli w nim udział przedstawiciele dostawców systemów ERP oraz zagranicznych dostawców systemów MES i APS. L-Systems reprezentowało producentów rozwiązania IFS Applications 9 oraz Epicor ERP.

PANEL EKSPERCKI - Przemysł 4.0

Na spotkaniu omówiono punkty styczne rozwiązań ERP i APS/MES w kontekście przemysłu 4.0 a także szanse wejścia na rynek polski nowych dostawców. 

Według danych analitycznych BPC Group (źródło: http://synergia-it.pl) aż 64% przedsiębiorstw w zarządzaniu produkcją stosuje jedynie moduł rozwiązania klasy ERP. Wciąż wiele firm (18%) w obszarze produkcji korzysta z rozwiązań opartych o arkusze Excel. Stopień wykorzystania rozwiązań specjalistycznych dedykowanych produkcji kształtował się następująco:

  • 21% wykorzystuje rozwiązania klasy MES

  • 28% stosuje systemy SCADA

  • 31% wykorzystuje aplikacje w obszarze utrzymania ruchu (CMMS)

  • 13% korzysta z systemów klasy APS

  • 7% wykorzystuje technologię RFID

Oznacza to, iż wielu polskich producentów będzie musiało sięgnąć po narzędzia pozwalające na optymalizację swoich procesów, aby utrzymać swoją konkurencyjność zarówno na rynku polskim, jak i rynkach zagranicznych. 

Spotkanie partnerów Epicor w Bracknell


 L-Systems uczestniczyło w warsztatach dla partnerów firmy Epicor dla regionu EMEA. Spotkanie odbyło się w Bracknell (europejskiej centrali firmy Epicor). 

Trzydniowe warsztaty zgromadziły partnerów firmy Epicor z takich krajów jak Anglia, Włochy, Szwecja, Polska, Malta, Estonia, Holandia. Tematyka spotkania obejmowała m.in. dostarczanie wartości (Value Base Solution) dla klientów końcowych z wykorzystanemu rozwiązań Epicor oraz sposób realizacji działań marketingowych w Social Mediach. 

Spotkanie partnerów Epicor w Bracknell

Ze strony Epicor pojawił się liczny zespół osób wspierających kanał partnerski pod względem sprzedażowym jak i marketingowym.

 Spotkanie partnerów Epicor w Bracknell

Najcenniejszym doświadczeniem pozyskanym na spotkaniu była wymiana doświadczeń pomiędzy partnerami z wielu krajów i kultur. Jak niewiele jest różnic w świecie dostawców rozwiązań ERP.

iScala 3.1 - najnowsza wersja systemu Epicor iScala


W II kwartale 2017 Epicor wprowadza na rynek najnowszą wersję systemu Epicor iScala 3.1. Nowa wersja to zmiany funkcjonalne takie jak np. wprowadzenie Elektronicznej Platformy Zgodności pozwalającej na przetwarzanie danych systemowych na zakres i format danych wymaganych przez różnorodne instytucje państwowe. W nowej wersji duży nacisk położono także  na unowocześnienie interfejsu użytkownika.

Nowy interfejs (UI) zapewni m.in. większą łatwość użytkowania, łatwiejszy dostęp do kluczowych funkcjonalności aplikacji, uproszczenie konfigurowalności,  wiele predefiniowanych schematów kolorystycznych.

iScala 3.1

Podstawowa układ interfejsu składa się z następujących elementów

  • Struktury menu (1) z możliwością wyszukiwania funkcji systemowych (2)

  • Podpowiedzi w zakresie ostatnio używanych funkcji (3)

  • Ulubione funkcje użytkownika (4) zorganizowane w grupach

  • Okienko statusu (5) - wyświetlanie informacji takich jak bieżąca firma, roku obrotowego spółki, użytkownik, itd.

iScala 3.1

W ramach poruszania się po formatkach (ekranach wprowadzania danych) uwzględniono m.in.:

  • Przeglądarkowy interfejs wprowadzania danych

  • Uproszczone przełączanie między kartami aplikacji

  • Wybór predefiniowanych schematów kolorystycznych przypisanych użytkownikowi.

iScala 3.1

System Epicor iScala 3.1. został także wyposażony w menu kontekstowe umożliwiające wykonywanie dodatkowych działań, co dodatkowo usprawniło nawigację w ramach aplikacji. 

iScala 3.1

Wprowadzone zmiany pozwolą użytkowników aplikacji w uproszczony, a dzięki czemu jeszcze bardziej efektywny sposób pracować z aplikacją. 

Jednolity Plik Kontrolny - Epicor iScala JPK


Ministerstwo Finansów wprowadziło obowiązek przekazywania do urzędów kontroli skarbowej danych w postaci elektronicznych ksiąg podatkowych i dowodów księgowych.

Zbiór tych danych ma posiadać ustandaryzowany układ i format (schemat XML) umożliwiający jego łatwe przetwarzanie. Ich struktura ma być oparta na aktualnej wersji specyfikacji pliku JPK – Jednolity Plik Kontrolny ( ang. Standard Audit File-Tax – SAF-T) , rekomendowanego przez OECD.

Opublikowano zestaw 7 struktur obejmujący najważniejsze księgi podatkowe i dowody księgowe. 

Są to:

  • Struktura 1 – księgi rachunkowe – JPK_KR

  • Struktura 2 – wyciąg bankowy – JPK_WB

  • Struktura 3 – magazyn – JPK_MAG

  • Struktura 4 – ewidencje zakupu i sprzedaży VAT – JPK_VAT

  • Struktura 5 – faktury VAT – JPK_FA

  • Struktura 6 – podatkowa księga przychodów i rozchodów – JPK_PKPIR

  • Struktura 7 – ewidencja przychodów – JPK_EWP

Dla klientów systemu Epicor iScala firma L-Systems proponuje dostawę rozwiązania pozwalającego na generowanie wymaganych plików JPK (Jednolitych Plików Kontrolnych).

Rozwiązanie pozwala na indywidualne podejście do każdego użytkownika systemu Epicor iScala w zakresie plików JPK.  

Rozwiązanie składa się z dostawy narzędzia do przygotowywania plików JPK w formacie XML oraz usług związanych ich dostosowaniem (opracowaniem zapytań do bazy danych i ich testów). 

Rozwiązanie pozwala na generowanie plików JPK_VAT, JPK_FA, JPK_MAG, JPK_WB, JPK_KR, JPK_EWP.

Dodatkowe założenie dla JPK–VAT: Ministerstwo Finansów zakłada, iż JPK_VAT ma być identyczny z deklaracją VAT-7. Jeżeli generują Państwo VAT-7 bezpośrednio z systemu dodatkowe konsultacje nie są wymagane. W innym przypadku proponujemy Państwu dodatkowe konsultacje i rozwiązania. 

L-Systems srebrnym partnerem IFS


Z przyjemnością informujemy, że firma L-Systems została partnerem korporacji IFS o statusie IFS Silver Channel Partner.

L-systems srebrnym partnerem IFS

Partnerstwo z IFS pozwoli L-Systems na dostarczenie rozwiązań informatycznych w branżach, w których do tej pory nie byliśmy obecni.

Jesteśmy przekonani, iż nasze doświadczenie w realizacji projektów dla firm produkcyjnych w połączeniu z elastycznością funkcjonalną aplikacji pozwoli na stworzenie  ciekawej oferty  m.in. dla mniejszych przedsiębiorstw.

L-systems srebrnym partnerem IFS

L-Systems – firma godna zaufania!


L-Systems od początku swojej działalności stawia na najwyższym miejscu swoje zobowiązania względem klientów. Owocuje to pełnym zaufaniem jakim obdarzają naszą firmę klienci.

Potwierdzeniem takiego podejścia do prowadzenia biznesu jest uzyskany przez nas certyfikat Firma Godna Zaufania. Jest on przyznawany za nieposzlakowaną opinię, etykę w prowadzeniu działalności biznesowej oraz rzetelne podejście do zobowiązań wobec swoich klientów.

 Wyróżnienie to wzmacnia jeszcze naszą determinację w osiąganiu jak najwyższych standardów obsługi klientów. 

L-Systems wspiera raportowanie u producenta wiązek kablowych


Firma El-cab Sp. z o.o. specjalizująca się w produkcji wiązek kablowych dla autobusów, pojazdów wojskowych, maszyn rolniczych, pojazdów szynowych i branży morskiej wybrała system QlikView jako rozwiązanie w zakresie raportowania i analiz biznesowych. 

Celem wdrożenia była poprawa efektywności raportowania i analiz oraz odciążenie użytkowanego systemu ERP. 

Wdrożeniem QlikView objęte zostały wszystkie działy firmy EL-Cab i łącznie z rozwiązania korzysta obecnie 60 użytkowników. 

Rozwiązanie dostarczone i wdrożone zostało przez firmę L-Systems, która w ramach projektu przygotowała  3 rozbudowane aplikacje dla użytkowników końcowych w oparciu o stworzone modele danych w ramach integracji.

L-Systems partnerem QlikView BI - nowy wymiar współpracy


Firma L-Systems będąca do tej pory certyfikowanym partnerem QlikView w wersji OEM (Powered by QlikView) - czyli wykorzystująca narzędzia QlikView w połączeniu z dostarczanym swoim klientom systemem Epicor ERP (QlikView dla Epicor) podpisała kolejną umowę w zakresie tego produktu. 

Umowa podpisana  została z Hogart Business Intelligence będącym QlikView Elite Solution Provider na partnerstwo w zakresie dystrybucji produktów Qlik w kanale Sub-Resellerskim.

Pozwala to nam na rozszerzenie naszej oferty i dostarczanie rozwiązań nie tylko dla klientów oprogramowania Epicor ERP ale również każdemu przedsiębiorcy szukającemu rozwiązań analitycznych. 

qlikview, partner qlikview, parter hogart, wdrożenia qlikview, wdrażamy qlikview

L-Systems Złotym Partnerem Epicor | Autoryzowany partner Epicor ERP | Autoryzowany partner iScala


Epicor Software Corporation, wiodący dostawca oprogramowania biznesowego dla przedsiębiorstw produkcyjnych, dystrybucyjnych i usługowych, zmodernizował strategię firmy dotyczącą kanału partnerskiego, aby osiągnąć wyższą dynamikę wzrostu w regionie EMEA.

Polski oddział Epicor wspierany jest przez swojego wieloletniego partnera firmę L-Systems. W ramach zmian w strategii kanału partnerskiego L-Systems uzyskała status Złotego Partnera Epicor w zakresie produktów Epicor ERP oraz Epicor iScala. To potwierdzenie wysokich kwalifikacji i kompetencji firmy w zakresie realizacji zawansowanych projektów informatycznych.

Epicor partner, partnerzy Epicora, L-systems złotym partnerem Epicora,

 

System Epicor ERP wersja 10 otrzymał certyfikat Technology Evaluation Centers


System Epicor został uznany za rozwiązanie umożliwiające zarządzanie różnymi stylami produkcji

Firma Epicor Software Corporation, światowy lider na rynku oprogramowania biznesowego dla przedsiębiorstw produkcyjnych, dystrybucyjnych, usługowych i handlu detalicznego, uzyskała certyfikat Technology Evaluation Centers (TEC) dla systemu Epicor ERP wersja 10. Najnowsza wersja rozwiązania Epicor ERP została wyróżniona w kategoriach: zarządzanie produkcją dyskretną, zarządzanie produkcją w trybie mieszanym, zarządzanie produkcją w małych i średnich przedsiębiorstwach, zarządzanie dystrybucją w firmach, a także pakiety finansowe oraz księgowość i oprogramowanie dla małych przedsiębiorstw.

"Już od ponad 40 lat Epicor pomaga producentom z sektora małych i średnich przedsiębiorstw stawiać czoła wyzwaniom biznesowym i wykorzystywać nowe możliwości w dziesiątkach tysięcy zakładów produkcyjnych. Koncentrujemy się na dostarczaniu końcowych rozwiązań dla konkretnych branż. Zdajemy sobie sprawę z tego, że nie istnieją dwa identyczne przedsiębiorstwa. Dlatego staramy się zrozumieć sposób w jaki działają nasi klienci zajmujący się produkcją w poszczególnych branżach - umożliwia nam to sprostanie ich wyjątkowym wymaganiom" - powiedział Dick Schultz, director, product marketing w firmie Epicor. "Zdobycie certyfikatu TEC potwierdza wyjątkowe funkcjonalności ERP Epicor, zaprojektowane z myślą o wspieraniu różnorodnych procesów produkcyjnych naszych klientów" - dodał.

W efekcie porównania danych dotyczących systemów ERP, przygotowanego przez TEC, system firmy Epicor został określony jako jeden z najbardziej rozbudowanych i kompleksowych produktów ERP dla branży produkcji - taką samą ocenę uzyskały aplikacje finansowe i rozwiązania dla małych przedsiębiorstw oferowane przez firmę.1 "Jesteśmy zdania, że dzięki wysokiemu poziomowi wsparcia oraz cechom takim jak elastyczność i możliwość wyboru sposobu wdrożenia, system Epicor ERP wersja 10 osiąga silną pozycję na tle konkurencji" - powiedział Aleksey Osintsev, senior ERP analyst z Technology Evaluation Centers.

System Epicor ERP wersja 10 wprowadza szereg nowych aplikacji i technologii, które zmieniają sposób działania przedsiębiorstw. Łączy w sobie globalną funkcjonalność i efektywną technologię, dzięki czemu eliminuje  złożoność i sprawia,  że  korzystanie  z systemu ERP staje się  łatwiejsze  niż kiedykolwiek wcześniej, a sam system umożliwia współpracę użytkowników oraz zapewnia wysoką responsywność. Jednocześnie wspiera dzisiejsze normy biznesowe: współpracę, wybór, responsywność, prostotę oraz mobilność.

Solidnym fundamentem Epicor ERP wersji 10 jest Architektura Biznesowa Epicor ICE 3 wspierająca wydajność, skalowalność, interoperacyjność oraz prostotę użytkowania, przy jednoczesnym zmniejszeniu kosztów i złożoności prowadzenia działalności ze stuprocentowym wykorzystaniem technologii Microsoft®.

Dzięki możliwości dostępu do systemu z wielu urządzeń i rozszerzonym opcjom wdrożenia - stacjonarnie, w chmurze lub jako usługa zarządzana - Epicor ERP wersja 10 zapewnia spójne doświadczenia użytkowania, w jednym rozwiązaniu.

Więcej informacji na temat Epicor ERP wersji 10 znajduje się w raporcie TEC po adresem: http://tec.ec/217.

O firmie Technology Evaluation Centers (TEC)

Epicor ERP certyfikat Technology Evaluation Centers, certyfikat TEC

Jako wiodący na całym świecie dostawca narzędzi selekcji oprogramowania, usług i materiałów badawczych, firma Technology Evaluation Centers (TEC) pomaga firmom i organizacjom ocenić i wybrać najlepsze systemy oprogramowania dostosowane do ich potrzeb. Dzięki specjalistycznej wiedzy dotyczącej selekcji oprogramowania i zaawansowanym narzędziom decyzyjnym, TEC pomaga oszczędzić czas, koszty i ryzyko związane z wyborem systemów oprogramowania. Obecnie firma TEC jest uznawana za wiodącą firmę w branży doradztwa wyboru oprogramowania, posiada ponad 400 tysięcy abonentów swoich usług informatycznych, ocen oprogramowania i narzędzi selekcji. Więcej informacji znajduje się na stronie www.technologyevaluation.com.

O certyfikacji TEC

EPICOR ERP, certyfikat TEC, Epicor ERP wersja 10 otrzymał certyfikat Technology Evaluation Centers

Certyfikacja TEC jest niezależnym sposobem analizy i oceny produktu, który wymaga od dostawcy rozwiązań systemowych zademonstrowania cech i możliwości ocenianego produktu badaczom firmy TEC. Składa się na to skryptowa demonstracja produktu, podczas której analityk TEC ocenia cechy takie jak doświadczenie użytkowania, interfejs, workflow i główne funkcjonalności. Ponadto dostawca rozwiązania musi wypełnić szczegółowy kwestionariusz dotyczący funkcjonalności, aby możliwe było porównanie produktu z jego wzorami. Wszystkie produkty, które ukończą program certyfikacji otrzymują wyróżnienie "TEC Certified Product".

Źródło Epicor:  http://www.epicor.com/Poland/Press-Room/News-Releases/System-Epicor-ERP-wersja-10-otrzymal-certyfikat-Technology-Evaluation-Centers.aspx

Źródło TEC:  http://www.technologyevaluation.com/research/certification-report/Epicor-ERP-10-Certification-Report.html

Kontakt

L-Systems Sp. z o. o. Sp. k. 

ul. Okrzei 18/102

64-920 Piła

L-Systems@L-Systems.pl

www.L-Systems.pl

+48 67 349 11 09