Nowy projekt rozwojowy w L-Systems!


 

W dniu 29.11.2019 r. nasza firma podpisała umowę z Urzędem Marszałkowskim Województwa Wielkopolskiego na dofinansowanie ze środków UE,  do projektu pt.:

„Wzmocnienie potencjału innowacyjnego przedsiębiorstwa L-Systems sp. z o. o. sp. k. przez przeprowadzenie badań i prac rozwojowych nad Multi-robotem do zarządzania produkcją z agentami sprzętowymi, w oparciu o utworzoną infrastrukturę B+R”

Projekt przewiduje wykonanie badań przemysłowych i prac rozwojowych nad autorskim rozwiązaniem systemu zarządzania produkcją w oparciu o koncepcję agentów. W efekcie badań zostanie opracowany prototyp Multi-robota do zarządzania produkcją z agentami sprzętowymi. Następnie w ramach projektu zaplanowano weryfikację, demonstrację i uzyskanie ostatecznej formy technologii Multi-robota zarządzającego produkcją.

Dzięki Projektowi stworzone zostaną specjalistyczne narzędzia i produkty ICT dla obszarów specjalizacji regionu Wielkopolski, wspierające rozwój praktycznie każdej specjalizacji regionu obejmującej przemysł wytwórczy.

Projekt będzie realizowany przy wsparciu Instytutu Badań Systemowych Polskiej Akademii Nauk.

Wartość projektu 881 246,10

Wkład Funduszy Europejskich 641 771,20

Konferencja IFS w Bostonie


Światowa Konferencja IFS zakończona.

W tym pięknym mieście mieliśmy okazję nie tylko zapoznać się z nowościami i planami rozwoju IFS Applications, spotkania z liderami różnych specjalności ale był też czas na dobrą zabawę.

Polecamy także krótki filmik z eventu, dostępny na LinkedIn

Epicor razem z National Association of Manufacturers  głównym sponsorem Manufacturing Day


"Technologia i produkcja idą ręką w rękę, a my jesteśmy dumni, że możemy podkreślić rolę, jaką technologia odgrywa w produkcji XXI wieku." Steve Murphy, CEO Epicor. 

Mówiąc o nowych technologiach, niektórzy uważają, że jeśli stare sposoby nadal działają, to po co zmieniać? Ale wyprzedzanie trendów technologicznych może pomóc przyciągnąć młodszych pracowników. Młodsi pracownicy chcą się czuć, jakby pracowali w nowoczesnej firmie. „Nowa generacja jest bardziej elastyczna, otwarta na zmiany i chętna do praktycznego odkrywania nowych technik”, pisze konsultant ds. HR i strategii biznesowej oraz współpracownik Forbes, Heidi Lynne Kurter 

Żródło : https://www.epicor.com/en-us/shopfloor/leadership-and-culture/leverage-tech-to-attract-younger-workforce/

Rolls-Royce wybiera rozwiązanie IFS, aby pozyskiwać nowe dane dotyczące silników lotniczych


Rozwiązanie IFS zapewni zoptymalizowane planowanie obsługi technicznej oraz rozwój produktów i usług dzięki uproszczonemu dostępowi do danych dotyczących silników Rolls-Royce Trent

IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, informuje, że firma Rolls-Royce wybrała rozwiązanie IFS Maintenix™, które posłuży do wymiany danych z liniami lotniczymi użytkującymi silniki Rolls-Royce Trent, w tym modele Trent 1000, Trent XWB oraz Trent 7000. Rozwiązanie IFS Maintenix ułatwi wymianę danych z klientami firmy Rolls-Royce, wśród których znajduje się wiele wiodących linii lotniczych.

Funkcja IFS Maintenix Aviation Analytics umożliwia zautomatyzowane dostarczanie danych, co zapewnia firmie Rolls-Royce otrzymywanie aktualnych i dokładnych informacji. IFS Maintenix działa jak brama, która automatycznie przesyła do operatorów linii lotniczych zmiany w programie obsługi technicznej. Dzięki temu terminy obsługi części o ograniczonej żywotności mogą być aktualizowane na podstawie faktycznych warunków pracy i okresu eksploatacji każdego użytkowanego silnika.

Rolls-Royce pomaga przewozić codziennie tysiące pasażerów i wiele ton towarów po całym świecie i dlatego stawia sobie za cel maksymalizację bezpieczeństwa i wydajności oraz pozyskiwanie jak największej ilości danych z każdego lotu. Korzystając z rozwiązania IFS Maintenix i funkcji Aviation Analytics, Rolls-Royce może zaoferować systematyczną wymianę i aktualizację szczegółowych danych dotyczących eksploatacji silników lotniczych, która pozwoli zoptymalizować terminy ich demontażu i remontu. Uzyskane w ten sposób nowe strumienie danych umożliwią firmie Rolls-Royce analizę wydajności flot wyposażonych w silniki Trent oraz poprawę poziomu obsługi posprzedażowej, która obejmuje między innymi umowy serwisowe oraz usługi analityczne.

Richard Goodhead, wiceprezes Rolls-Royce odpowiedzialny za marketing w sektorze lotnictwa cywilnego, powiedział: „Łatwość wymiany danych jest kluczowym elementem realizowanej przez Rolls-Royce wizji IntelligentEngine, zgodnie z którą nasze silniki lotnicze będą w przyszłości miały coraz szersze możliwości wymiany informacji, uwzględniania warunków zewnętrznych, a nawet samodzielnej analizy danych. Dzięki rozwiązaniu IFS Maintenix będziemy otrzymywać aktualne i precyzyjne dane na temat eksploatacji silników, co nam pomoże zapewnić operatorom wyższy poziom niezawodności i efektywności, a tym samym przybliży nas do realizacji przyjętych założeń”.

Scott Helmer, prezes pionu ds. sektora lotnictwa i obrony w korporacji IFS, dodał: „Jesteśmy podekscytowani perspektywą współpracy z firmą Rolls-Royce, która ma na celu stworzenie protokołów obsługi technicznej następnej generacji opartych w całości na aktualnych danych dotyczących cyklu eksploatacji silników. Ta ważna strategiczna umowa stanowi kolejny dowód na to, że rozwiązanie IFS Maintenix może pomóc przedsiębiorstwom z branży lotniczej w zmaksymalizowaniu przychodów generowanych przez posiadane aktywa poprzez zestandaryzowaną, efektywną i przewidywalną obsługę techniczną”.

Źródło: https://www.ifsworld.com/pl/news-and-events/newsroom/2019/08/07/rollsroyce-selects-ifs-to-unlock-new-data-insights-on-aircraft-engines 

Więcej informacji na temat rozwiązań firmy IFS dla klientów z sektora lotnictwa i obrony: www.l-systems.pl/branzowe/ifs-realizacja-produkcji/ifs-branza-lotnicza 

IFS i Acumatica stworzą potężny, globalny podmiot w dziedzinie rozwiązań ERP w chmurze


Przejęcie przez EQT Partners toruje drogę do stworzenia jednego z pięciu największych graczy w branży ERP

EQT Partners, czołowa firma inwestycyjna zarządzająca aktywami o wartości 45 mld USD (40 mld EUR) poinformowała o podpisaniu ostatecznego porozumienia w sprawie przejęcia firmy Acumatica, dostawcy oprogramowania w chmurze dla przedsiębiorstw, za pośrednictwem instrumentu inwestycyjnego należącego do tej samej spółki holdingowej, której częścią jest IFS AB (Industrial and Financial Systems). Aby dodatkowo wzmocnić ten sojusz, po zawarciu transakcji Jonas Persson zostanie prezesem rad nadzorczych obu firm. IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, oraz Acumatica, najszybciej rozwijający się na świecie dostawca rozwiązań ERP w chmurze, będą obsługiwać odnotowujące wzrost branże, takie jak produkcja, dystrybucja, budownictwo, serwis, energetyka oraz sektor lotnictwa i obrony, bezpośrednio konkurując m.in. z firmami SAP, Oracle, Microsoft, Infor i Sage.

„Przeprowadziłem szczegółową ocenę firm IFS i Acumatica na potrzeby raportu The IDC MarketScape: Worldwide SaaS and Cloud-Enabled Operational ERP Applications 2019 Vendor Assessment” – powiedział Mickey North Rizza, Program Vice President Enterprise Applications w firmie IDC. „W badaniu stwierdziliśmy, że każda z tych firm odgrywa istotną rolę, ale z innych powodów, a razem będą się faktycznie uzupełniać. IFS może podnieść zdolność firmy Acumatica do globalizacji i rozwoju w kluczowych branżach, podczas gdy Acumatica może wesprzeć IFS poprzez większą funkcjonalność business intelligence i analityki oraz bogate doświadczenie w oferowaniu oprogramowania ERP zaprojektowanego od podstaw do pracy w chmurze jako usługi w modelu SaaS.”

„Ta współpraca to wspaniała wiadomość dla obu organizacji, naszych klientów, partnerów i pracowników” – powiedział dyrektor generalny IFS Darren Roos, który zajmie miejsce w zarządzie firmy Acumatica. „Spółka EQT połączyła dwie firmy, które będą cieszyć się najważniejszymi korzyściami z partnerstwa na rosnącym rynku oprogramowania w chmurze dla przedsiębiorstw. IFS i Acumatica mogą wzajemnie korzystać ze swoich zasobów, możliwości i strategii, ale nadal cieszą się pełną autonomią i indywidualnym szybkim wzrostem, jednocześnie unikając zakłóceń w działalności biznesowej czy wartości marki. Działalność firmy Acumatica i architektura chmurowa jej rozwiązań są zdecydowanie nowatorskie, podobnie jak jej zaangażowanie wobec partnerów i klientów. W ostatecznym rozrachunku widzę nas jako dwóch sojuszników, którzy obsługują cały rynek i łączą siły, by przejąć w nim udziały”.

„IFS to godna podziwu firma na rynku ERP, która podziela nasze zaangażowanie w zwiększanie satysfakcji klienta” – stwierdził Jon Roskill, dyrektor generalny firmy Acumatica. „Trudno byłoby nam sobie wyobrazić lepsze dopasowanie technologii, strategii i kultur. Zarówno IFS, jak i Acumatica gwarantują klientom satysfakcję i możliwość wyboru, oferując publiczne, prywatne i hybrydowe rozwiązania chmurowe, a także nowoczesne modele licencyjne i bogate ekosystemy niezależnych sprzedawców oprogramowania (ISV). Korzystne dla klientów modele licencyjne i wiodące w branży programy partnerskie firmy Acumatica zostaną zachowane, a nasze uznane wsparcie techniczne stanie się jeszcze lepsze. W połączeniu z kompetencjami firmy IFS, Acumatica może zdobywać nowe rynki i oferować globalną pomoc techniczną dla naszych szybko rozwijających się klientów na rynku międzynarodowym”.

Zawarcie transakcji jest uzależnione od spełnienia zwyczajowych warunków finalizacji, w tym otrzymania pozwoleń od organów regulacyjnych. Do zawarcia transakcji ma dojść w trzecim kwartale. Nie ujawniono jej warunków.

Ostatecznym celem nowego, globalnego podmiotu jest zaspokojenie rosnących wymagań klientów. Zarówno IFS, jak i Acumatica rozumieją, że firmy ulegają coraz silniejszej globalizacji niezależnie od ich wielkości czy branży. Aby się rozwijać i konkurować, klienci potrzebują organizacji, które będą zawsze i wszędzie wspierać ich działalność biznesową. W celu zajęcia się tymi potrzebami obie firmy będą wzajemnie wspierać się swoim ekosystemem niezależnych sprzedawców oprogramowania, odsprzedawców oraz integratorów systemów, dzielić się zasobami technicznymi i planami działania oraz wdrażać najlepsze praktyki w serwisie i pomocy technicznej, aby umożliwić powstanie wzajemnie korzystnych efektów skali i szybkiego wzrostu. Obie firmy wprowadzają właśnie do swoich produktów funkcje sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego i spodziewają się wkrótce osiągnąć sukcesy w tym obszarze.

O firmie Acumatica

Oprogramowanie Acumatica Cloud ERP stanowi najlepsze rozwiązanie do zarządzania przedsiębiorstwem w nowej cyfrowej gospodarce. Powstało ono na bazie przyszłościowej platformy o otwartej architekturze, która umożliwia szybką integrację, skalowalność i prostotę obsługi. Acumatica oferuje niezrównane korzyści ponad 5000 małych i średnich firm za pośrednictwem 275 pracowników oraz 300 partnerów dystrybucyjnych na całym świecie.

O firmie EQT

EQT jest czołową firmą inwestycyjną o kapitale ponad 61 mld EUR zgromadzonym w 29 funduszach oraz około 40 mld EUR w aktywach objętych zarządzaniem. Fundusze EQT posiadają spółki portfelowe w Europie, Azji i Stanach Zjednoczonych o łącznej wartości sprzedaży przekraczającej 19 mld EUR i zatrudniające ok. 127 000 pracowników. EQT współpracuje ze spółkami portfelowymi w celu uzyskania trwałego wzrostu, doskonałości operacyjnej i pozycji lidera rynku.

Żródło : https://www.ifsworld.com/pl/news-and-events/newsroom/2019/06/19/ifs-and-acumatica-to-form-global-cloud-erp-powerhouse-under-eqt-ownership/

Wzrost przychodów w firmie Kamstrup dzięki systemowi IFS


IFS Applications™ 10 w chmurze zapewni globalną skalowalność wiodącemu dostawcy inteligentnych systemów pomiarowych Kamstrup, który przymierza się do globalnej ekspansji biznesowej.

IFS informuje, że Kamstrup, jeden z wiodących światowych dostawców inteligentnych rozwiązań do pomiaru zużycia energii i wody, zdecydował się wdrożyć kompleksowe rozwiązanie ERP firmy IFS w całej organizacji, aby sprostać wymaganiom związanym z agresywnym rozwojem.

Po prawie rocznej fazie ewaluacji, w której wzięło udział pięciu dostawców, Kamstrup wybrał IFS. Będzie to rozwiązanie do zarządzania w chmurze, które obejmuje wszystkie kluczowe procesy biznesowe, w tym łańcuch dostaw, logistykę, planowanie, sprzedaż, serwis, projekty klientów i finanse.

Nowa platforma ERP to podstawowy projekt leżący u podstaw strategii Kamstrup, której celem jest zwiększenie sprzedaży do 10 mld DKK (1,5 mld USD) w ciągu 10 lat. Obecny poziom wynosi 2,4 mld DKK (345 mln USD).

Kamstrup, który jest w 100 procentach własnością duńskiej firmy energetycznej OK, zatrudnia 1500 pracowników w ponad 20 krajach na całym świecie. Dostarcza inteligentne liczniki, systemy zdalnego odczytu i narzędzia analityczne, które pomagają przedsiębiorstwom użyteczności publicznej ograniczyć straty energii i wody oraz zoptymalizować ich działalność.

„Obecnie korzystamy z 25-letniej platformy ERP, którą stale rozwijamy, ale która nie wspiera naszej wizji przyszłości” – powiedział Peter Falden Jensen, wiceprezes Grupy IT. „Staraliśmy się wybrać pakiet ERP oferujący w standardzie wszechstronne możliwości, które będą w stanie nadążyć za naszymi planami ekspansji i pozwolą nam skalować w inny sposób niż dotychczas. Nasza działalność szybko się przekształca dzięki coraz bardziej zglobalizowanym łańcuchom dostaw i dystrybucji, usługom dodatkowym itp. Decydując się na IFS Applications jesteśmy przekonani, że otrzymujemy platformę, która pomoże firmie rozwijać się, a nie spowalniać”.

Przejście na standardową platformę jest dla firmy Kamstrup poważną zmianą. Jak wyjaśnił Jensen: „Musimy przestać polegać na potencjalnie ryzykownych modyfikacjach kodu i przekonać się, w jaki sposób rozwiązanie IFS, które opiera się na najlepszych praktykach branżowych i oferuje szerokie możliwości konfiguracji, może usprawniać nasze procesy biznesowe. Dlatego tak ważne jest, aby platforma zapewniała elastyczność, która pozwoli naszym użytkownikom na znalezienie idealnego sposobu pracy.”

Kamstrup zdefiniował 14 obszarów testowych, według których oceniani byli dostawcy ERP, a byli za to odpowiedzialni menedżerowie odpowiedzialni za biznes i eksperci merytoryczni, nie zaś menedżerowie IT. To właśnie osoby odpowiedzialne za biznes firmy ostatecznie wybrały system IFS Applications.

Jensen dodał: „Grupa IT była zadowolona z wyboru. Kamstrup ma produkcję opartą na metodologii lean, która w dużym stopniu wykorzystuje robotykę i ścisłą integrację z ERP. Chcielibyśmy jeszcze lepiej wykorzystać system ERP, a IFS ma bardzo silną pozycję w tym obszarze. Jesteśmy pod szczególnym wrażeniem realizacji logistyki produkcji. IFS wyróżnia się również na tle konkurencji łatwością obsługi interfejsu IFS Lobby.

Elni Kullmer, dyrektor zarządzająca IFS Nordics, powiedziała: „Jesteśmy podekscytowani współpracą z firmą Kamstrup i możliwością wsparcia jej globalnej ekspansji. Decyzja o wyborze naszego rozwiązania jest kolejnym dowodem na wiodącą pozycję IFS w dziedzinie produkcji. Dołożymy wszelkich starań w szybkiej realizacji projektu.”

System IFS jest obecnie wdrażany dla ponad 700 pracowników w międzynarodowych oddziałach firmy.

Więcej informacji na temat tego, w jaki sposób IFS wspiera producentów, można znaleźć na stronie www.ifsworld.com/corp/industries/manufacturing/.

O firmie Kamstrup

Kamstrup jest wiodącym światowym dostawcą inteligentnych rozwiązań w zakresie pomiaru energii i wody. Od czasu założenia firmy przez Olafa Kamstrupa w Danii w 1946 roku, unikatowa technologia i wiedza fachowa Kamstrup stały się fundamentem, który pozwala na transformację przedsiębiorstw i rynków, tworząc bardziej efektywne sposoby pracy. Firma Kamstrup, należąca do duńskiej spółki OK, zatrudnia pracowników w ponad 20 krajach na całym świecie, a liczba regionów, w których prowadzi działalność, stale rośnie w ramach globalnej ekspansji. www.kamstrup.com

Żródło : https://www.ifsworld.com/pl/news-and-events/newsroom/2019/06/13/ifs-to-power-kamstrups-ambitious-revenue-growth-plans/

L-Systems - Spływ kajakowy 2019


W ostatnim czasie mieliśmy przyjemność uczestniczyć w imprezie integracyjnej naszej firmy. Lubimy aktywne formy integracji, dlatego tym razem wybór padł na spływ kajakowy. Spotkania integracyjne służą nie tylko lepszemu poznaniu zespołu, ale są również dobrą zabawą z zastrzykiem energii i emocji. Była piękna pogoda, śliczne widoki,  20 załóg kajakowych na rzece, a na koniec, jak przystało na zakończenie spływu - grill nad rzeką. 

Kajaki 2019

IFS World Conference 2019


 Termin: 7-10 października 2019r.

Miejsce: John B. Hynes Convention Center w Bostonie w stanie Massachusetts w USA

IFS World Conference 2019

Przyciągająca klientów i partnerów z całego globalnego ekosystemu IFS, wielokrotnie nagradzana konferencja IFS World Conference jest miejscem, w którym można się uczyć, dzielić wiedzą i czerpać inspirację. Konferencja zgromadzi branżowych innowatorów, którzy przedstawią przykłady wykorzystania technologii w celu aktywnego wprowadzania innowacji, podejmowania wyzwań i tworzenia wartości.

Nowością na IFS World Conference w 2019 roku będą dedykowane bloki tematyczne. Spotkanie partnerów IFS Partner Network odbędzie się w poniedziałek 7 października 2019 roku, a szkolenia będą prowadzone w czwartek 10 października 2019 roku, aby uczestnicy mogli jak najlepiej wykorzystać swój udział w wydarzeniu.

„Edycja 2019 konferencji IFS World Conference skupi się na tym, by umożliwić naszej globalnej społeczności maksymalizację wartości uzyskiwanej z inwestycji technologicznych” – powiedział Michael Ouissi, Chief Customer Officer w korporacji IFS. „Choć pojawią się na niej nowe innowacyjne produkty, to sama konferencja oferuje znacznie więcej, a dla klientów będzie stanowić platformę do przedstawienia swoich doświadczeń i sukcesów. IFS podąża ekscytującą drogą, więc to wydarzenie będzie dla naszego ekosystemu podobnie myślących ludzi wspaniałym miejscem do spotkania się i spojrzenia w przyszłość”.

Pod poniższym adresem można się zarejestrować, aby zapisać termin i otrzymywać aktualizacje dotyczące wydarzenia: LINK

Źródło : https://www.ifsworld.com/pl/news-and-events/newsroom/2018/10/10/ifs-world-conference-2019-to-take-place-in-boston-on-october-710-2019/

Dołącz do nas w Dniu Klienta Epicor!


Dzień Klienta Epicor 2019

 

Mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w Dniu Klienta Epicor 2019. Zarejestruj się już teraz, aby zdobyć więcej informacji o rozwiązaniach Epicor, spotkać się z innymi Klientami i dowiedzieć się, w jaki sposób osiągnąć sukces!

 

Szczegóły spotkania 

Data: 22 maja 2019

Godzina: 09:00

Miejsce: Businessman Institute

Adres: ul. Trakt Lubelski 40a, Warszawa

Dzień Klienta Epicor 2019

Aby dowiedzieć się więcej, wyślij email na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

Zarejestruj się już teraz i uzyskaj więcej informacji. Liczba miejsc jest ograniczona.

Raport ERP Perspektywy 2019


Przedstawiamy Państwu materiał stanowiący podsumowanie działań kluczowych dostawców rozwiązań wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem w 2018 r. oraz prezentację kierunków rozwoju systemów ERP.

Pod tym adresem znajdziecie Państwo cały raport : LINK

Poniżej wypowiedź Prezesa firmy L-Systems:

Perspektywy ERP 2019

Wesołych Świąt


 

życzenia wielkanocne l-systems

Uroczysta Gala 11 edycji Ogólnopolskiej Olimpiady Logistycznej


Już po raz 11 byliśmy sponsorem Ogólnopolskiej Olimpiady Logistycznej. Niesłabnące zainteresowanie olimpiadą potwierdza ogromna liczba uczestników. W tym roku wzięło w niej udział 8 300 młodych entuzjastów logistyki reprezentujących 314 szkół z całej Polski.

Uroczysta Gala wręczenia nagród 11 edycji Ogólnopolskiej Olimpiady Logistycznej, odbyła się 12 kwietnia 2018 r. o godz.11:00 w siedzibie Uczelni przy ul. E. Estkowskiego 6 w Poznaniu

XI Ogólnopolska Olimpiada Logistyczna

 

Jak co roku mieliśmy przyjemność wspierać Ogólnopolską Olimpiadę Logistyczną i ich młodych uczestników, a nasze wsparcie zostało uhonorowane okolicznościowym dyplomem wręczonym przez Rektora Wyższej Szkoły Logistyki Pana prof. zw. dr hab. Andrzeja Korzeniowskiego dr. h.c.

Ogólnopolska Olimpiada Logistyczna organizowana jest już od 2008 roku, a najlepsi z finalistów m.in. otrzymują indeks uprawniający do bezpłatnych studiów na Wyższej Szkle Logistyki w Poznaniu. 

XI Ogólnopolska Olimpiada Logistyczna

Epicor zaprasza na Światową Konferencję Klientów


INSIGHTS Epicor Customer Conference organizowana w dniach  15-18 kwietnia 2019 odbędzie się w Mandalay Bay Resort w Las Vegas. 

Ponad 4000 użytkowników Epicor zbierze się, aby zdobyć wiedzę, wymieniać się doświadczeniami czy nawiązywać kontakty biznesowe ale także aby dobrze się bawić na największej konferencji dla klientów Epicor na świecie.

Klienci, biorący udział w konferencji, będą mogli wybrać dedykowane ścieżki edukacyjne skupione na konkretnych produktach i rozwiązaniach, a także będą mieli więcej możliwości na wymianę doświadczeń w zakresie produktów czy branż. 

Światowa Konferencja Klientów Epicor

Źródło: https://www.epicor.com/customers/insights/default.aspx

Zostaliśmy odznaczeni tytułem Geparda Biznesu 2018 Informatyki


Już na początku roku 2019 otrzymaliśmy kolejne wyróżnienie, tym razem zostaliśmy Gepardem Biznesu 2018 Informatyki.

Spośród 51 tysięcy polskich przedsiębiorstw, których wyniki finansowe w lutym 2019 r. zbadał Instytut Europejskiego Biznesu, tytuł Gepard Biznesu 2018 uzyskało 856 firm branży informatycznej. Firmy te rozwijały się szybko, a średnia z dynamik zysku i przychodów była wyższa niż 10 proc.

Instytut Europejskiego Biznesu policzył ich wartość rynkową na koniec marca 2017 przez porównanie ich wyników do wycen spółek akcyjnych notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie oraz zmiany wartości rynkowej. Raport opublikowany został na stronie http://europejskafirma.pl/18930,gepardy-biznesu-2018-branzy-informatycznej

Rok 2018 to konsekwentna kontynuacja realizacji misji firmy L-Systems polegającej na dostarczaniu i wdrażaniu kompletnych biznesowych środowisk informatycznych, nawiązywaniu w tym celu strategicznych partnerstw z liderami rynku, rozwoju własnego oprogramowania oraz opracowywaniu innowacyjnych dedykowanych rozwiązań bazujących na doświadczeniu klientów i badaniach naukowych. 

Jaki jest trend w przemysłowym Internecie Rzeczy (IoT)?


 IFS ustalił trend w zakresie Internetu Rzeczy (IoT) na podstawie badań pierwotnych przeprowadzonych w 2017 i ponownie w 2018 roku.

Dane wykazują:

  • 17-procentowy wzrost w firmach zbierających dane IoT ze wszystkich gniazd roboczych lub linii produkcyjnych zamiast z poszczególnych elementów infrastruktury lub pojedynczych maszyn.

  • Umożliwia to bardziej zaawansowane przypadki użycia, co pomaga wyjaśnić 30-procentowy wzrost wykorzystania Internetu Rzeczy w celu wspierania zarządzania wydajnością zasobów.

  • Prawie 10% wzrost respondentów korzystających z Internetu Rzeczy do monitorowania sprzętu swoich klientów, co może umożliwić transformacyjne podejście do zarządzania serwisem w terenie.

Źródło: https://www.ifsworld.com/us/sitecore/media-library/assets/2018/10/17/industrial-iot-two-year-trendline-study/?sc_camp=

Wesołych Świąt


 

życzenia świąteczne

Dział przemysłu 4.0 w L-Systems


Miło nam poinformować, że w celu uzupełnienia naszej oferty, która wynika z realizacji misji naszej firmy, w listopadzie 2018 r w naszej firmie powołany został dział ds. przemysłu 4.0. Działem kieruje pan Paweł Zając. Dział będzie odpowiedzialny za przygotowywanie projektów implementacji koncepcji przemysłu 4.0 w przedsiębiorstwach. 

Głównie będziemy się koncentrować na integrowaniu maszyn z systemami ERP, zarówno za pośrednictwem lokalnych sieci komputerowych, jak i sieci Internet. Coraz więcej przedsiębiorstw dostrzega korzyści płynące z przemysłu 4.0, ale nie mają one wiedzy i doświadczenia, czy i jak tą koncepcję można zaimplementować. Nasza działalność jest odpowiedzią na tego typu zapotrzebowanie rynku” – powiedział Paweł Zając.

L-Systems w gronie 10 najszybciej rozwijających się dostawców rozwiązań ERP na świecie! - artykuł w Insights Success


Mamy przyjemność zaprezentować Państwu artykuł o L-Systems, który znalazł się w papierowym wydaniu gazety Insights Success, w związku z tym, że nasza firma znalazła się w gronie 10 najszybciej rozwijających się dostawców rozwiązań ERP na świecie!

Insights Success

Więcej informacji na stronie Insights Success : https://www.insightssuccess.com/l-systems-complete-business-intelligent-framework 

Nowe biuro L-Systems w Poznaniu


Niezwykle miło jest nam poinformować, że z początkiem września 2018 r. działalność rozpoczęło nasze biuro w Poznaniu. Mieści się ono w nowoczesnym, kameralnym biurowcu Biznes i Nauka przy ulicy Obornickiej. W biurze znajduje się cześć działu konsultingu oraz dział sprzedaży naszej firmy. Budynek wyposażony jest w szereg udogodnień, w tym:

duże (50 osób) i małe (8-10 osób) salki konferencyjne wyposażone w profesjonalny sprzęt audiowizualny

phoneboxes (ciche przestrzenie do rozmów telefonicznych)

małe przestrzenie do kameralnych rozmów

recepcję z coffee barem

mini restaurację połączoną z otwartą biblioteką 

dwa tarasy, w tym jeden na dachu budynku

 

Chcemy, aby L-Systems stało się jednym z najlepszych miejsc pracy na świecie. Konsekwencją realizacji tego celu, jest zapewnienie naszym współpracownikom, jak najlepszych warunków do pracy, stąd też decyzja o wyborze biurowca Biznes i Nauka na naszą siedzibę w Poznaniu” powiedział Robert Pawlak Prezes L-Systems.

biuro w Poznaniu
biuro w Poznaniu
biuro w Poznaniu
biuro w Poznaniu
biuro w Poznaniu
biuro w Poznaniu

 

L-Systems w gronie dziesięciu najszybciej rozwijających się dostawców rozwiązań ERP na świecie!


Z dumą informujemy, że nasza firma została doceniona i wyróżniona również poza granicami naszego kraju. 

L-Systems znalazła się w gronie dziesięciu najszybciej rozwijających się dostawców rozwiązań ERP na świecie! 

L-Systems znalazła się w gronie 10 najszybciej rozwijających się dostawców rozwiązań ERP na świecie

W publikacji Insights Success w kategorii  “The 10 Fastest Growing ERP Solution Providers 2018” znalazła się szeroka informacja o L-Systems, zakresie oferowanych usług i rozwiązań,  a także podejściu do realizacji projektów.    

Nasza silna pozycja to wspólny sukces pracowników firmy, jej założyciela Roberta Pawlaka oraz naszych partnerów biznesowych, których rozwiązania pozwalają nam budować dla naszych klientów, kompletne informatyczne środowiska biznesowe.    

Źródło:

https://www.insightssuccess.com/l-systems-complete-business-intelligent-framework 

https://www.insightssuccess.com/the-10-fastest-growing-erp-solution-providers-2018-july2018

Epicor Momentum - konferencja partnerów


Epicor konferencja partnerów

Konferencja partnerów firmy Epicor to możliwość poznania nowych rozwiązań, w tym nowości w systemach  Epicor ERP oraz iScala. To także okazja do nawiązania kontaktów z innymi partnerami oraz czerpania korzyści z międzynarodowych konferencji partnerskich, w tym:

Fascynujące przemówienia i panele dyskusyjne

Mapy produktów i strategie dla wszystkich głównych rozwiązań Epicor 

Dedykowane szkolenia sprzedażowe i przedsprzedażowe 

Kursy Epicor University i sesje wsparcia technicznego

Trening z najlepszych praktyk marketingowych

Wystawy sieci partnerów

Nagrody dla najlepszych partnerów w kilku kategoriach

 

W tym roku naszą firmę na spotkaniu partnerów Epicor reprezentowali pan Robert Pawlak- Prezes Zarządu oraz pan Adam Gębski – Dyrektor Sprzedaży.

 

RODO


 

Szanowni Państwo, w związku z wchodzącym w życie Rozporządzeniem Ochrony Danych Osobowych, pragniemy poinformować, że jako L-Systems sp. z o.o. spółka komandytowa jesteśmy administratorem danych osobowych i przetwarzamy je w sposób bezpieczny oraz zgodny z prawem. Aby przybliżyć temat RODO w przyjazny sposób, zachęcamy do zapoznania się z poniższymi informacjami. Po wielu latach prac, Unia Europejska przyjęła nowe, jednolite przepisy, które będą bezpośrednio obowiązywać we wszystkich  28 krajach członkowskich oraz w krajach spoza Unii, które będą chciały przetwarzać dane osobowe obywateli UE. Rozporządzenie Ogólne w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, w skrócie RODO, zacznie obowiązywać w Polsce już od 25 maja 2018 roku.

 

RODO - co to oznacza?

W praktyce, RODO powiela i rozszerza istniejące już wytyczne w zakresie zabezpieczeń dla administratorów, którzy przetwarzają dane osobowe, oraz wnosi kilka  dodatkowych praw dla osób, które powierzają swoje dane osobowe.   W celu zagwarantowania zgodnego z przepisami przetwarzania danych, RODO wprowadza pojęcie Inspektora Ochrony Danych (IOD), który zastępuje dotychczasowego Administratora Danych Osobowych (ABI).

 

Nasze przygotowanie do RODO

Szanowni Państwo, z przyjemnością informujemy, że jako administrator danych osobowych, jesteśmy w pełni  przygotowani na to, by odpowiednio je chronić. Posiadamy odpowiednie procedury, które gwarantują, że środowisko, w którym przetwarzamy dane spełnia standardy RODO (zabezpieczone komputery, sprawdzone i legalne oprogramowanie, routery, przetestowaną i zweryfikowaną infrastrukturę IT regularnie poddawaną audytowi). Ponadto, powierzone dane osobowe przetwarzamy wyłącznie do celów niezbędnych, na które została wyrażona zgoda.

 

Obowiązki

Jako administrator danych osobowych, dbamy o prawidłowe i bezpieczne przetwarzanie wszystkich danych osobowych. Mamy świadomość wysokich kar (20 milionów Euro lub 4% rocznego obrotu, w zależności, która kwota jest wyższa), podlegania i odpowiadania przed GIODO (Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych) oraz krótkiego czasu reakcji na zgłoszone uchylenia (72h od momentu zgłoszenia).

Dodatkowo, potwierdzamy, że pieczę nas danymi osobowymi sprawuje L-Systems sp. z o.o. spółka komandytowa:

  • pełne przygotowanie środowiska IT do odpowiedniego zabezpieczenia powierzonych danych osobowych

  • szybka reakcja na zgłoszone uchylenia (72h)

  • zgłaszanie wszelkich naruszeń i podejrzeń wycieku danych

  • pełna odpowiedzialność za przetwarzane dane osobowe

 

Prawa klientów/kontrahentów

Twoje dane osobowe przetwarzamy wyłącznie do celów niezbędnych, na podstawie odpowiedniej przesłanki zgodnej z RODO. W każdym czasie w związku z przetwarzaniem tych danych przysługują Ci następujące prawa:

  • prawo dostępu do danych – mają Państwo prawo do informacji o zakresie i celu przetwarzania Państwa danych osobowych

  • prawo do sprostowania danych – mają Państwo prawo do poprawy danych

  • prawo do bycia zapomnianym – mają Państwo prawo do trwałego usunięcia danych

  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych – mają Państwo prawo wstrzymania przetwarzania danych, np. do czasu ich poprawienia lub wyjaśnienia celu i zakresu przetwarzania

  • prawo do przenoszenia danych – mają Państwo prawo do przeniesienia danych do innego administratora danych w formacie umożliwiającym odczyt maszynowy

  • prawo do sprzeciwu – mają Państwo prawo wyrazić sprzeciw dotyczący przetwarzania danych

 

W przypadku dodatkowych pytań związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, prosimy o kontakt:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Informujemy, że na stronie www.L-Systems.pl  umieszczona jest polityka prywatności - można się z nią zapoznać tutaj.

 

L-Systems sp. z o.o. spółka komandytowa

ul. Okrzei 18/102, 64-920 Piła

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

www.L-Systems.pl

IFS Applications 10 - Jutro To Teraźniejszość - Sztuczna Inteligencja w Systemie ERP


IFS 10

  • Oszałamiające efekty wizualne oraz nowe rodzaje interakcji z systemem umożliwiają użytkownikom zwiększenie produktywności, niezależne od preferowanego przez nich rodzaju dostępu do aplikacji IFS Applications 10;

  • Nowatorskie funkcje - w tym BOT AI, ulepszone funkcjonalności w zakresie świadczenia usług przez producentów i firmy usługowe oraz setki usprawnień funkcjonalnych we wszystkich obszarach rozwiązania;

  • IFS pozostaje wierny wyborom klientów: IFS Applications 10 jest dostępny w chmurze, jak i lokalnie.

IFS, globalny dostawca aplikacji dla przedsiębiorstw, w trakcie IFS World Conference w Atlancie powiadomił o wprowadzeniu na rynek IFS Applications 10, nowej wersji pakietu aplikacji dla przedsiębiorstw. Stworzona, aby pomóc klientom czerpać korzyści z takich trendów w branży, jak automatyzacja, podłączanie urządzeń (IoT) czy rozbudowa wsparcia dla firm zorientowanych na usługi. Nowa wersja pomaga firmom w łączeniu ich działalności z cyfrową siecią szkieletową.

Nowości w IFS Applications 10 to m.in.:

  • IFS Aurena: najnowocześniejsza przeglądarka, oferująca użytkownikom intuicyjny interfejs. IFS Aurena wykorzystuje pojęcie „użytkownik na pierwszym miejscu” (consumer-first), aby zwiększyć zaangażowanie pracowników i ich produktywność;

  • AI / interakcja człowiek-maszyna: Wykorzystując technologię sztucznej inteligencji (AI), IFS Applications 10 wprowadza IFS Aurena Bot, który umożliwia użytkownikom interakcję z systemem za pomocą głosu lub tekstu w intuicyjny i skuteczny sposób. Bot IFS Aurena może być używany przez pracowników i menedżerów do zadawania pytań, jak również do wykonywania transakcji, takich jak rejestracja nieobecności lub ubieganie się o urlop. Dostęp do IFS Aurena Bot można uzyskać za pomocą popularnych narzędzi komunikacyjnych, takich jak Skype, Skype dla Firm i Facebook Messenger, a także z w ramach IFS Aurena;

  • Funkcjonalności w zakresie świadczenia usług: IFS Applications 10 zawiera znaczące usprawnienia w celu wspierania organizacji zorientowanych na usługi, w szczególności dla producentów świadczących usługi w ramach swoich produktów czy świadczących  usługi posprzedażowe, a także firm usługowych, które potrzebują zintegrowanego pakietu aplikacji dla przedsiębiorstw, dostosowanego do ich modelu biznesowego. Do najważniejszych aktualizacji w tej dziedzinie należą: 

- możliwość zarządzania pracą serwisową i ofertami kontraktowymi bezpośrednio w module CRM;

- ulepszona obsługa wieloosobowej i wielopoziomowej realizacji prac, w ramach rozbudowy IFS Mobile Work Order;

- lepsze zarządzanie i wizualizacja obciążenia zasobów i ich wykorzystania;

- kontrola kosztów i rachunkowość WIP wraz z nowymi możliwościami interakcji z klientami w całym cyklu życia usługi i zarządzaniu zleceniami podwykonawców.

  • MRP oparte o popyt (Demand-driven MRP): DDMRP jest rozszerzeniem tradycyjnego MRP, które pomaga firmom radzić sobie z dzisiejszymi wyzwaniami spowodowanymi krótkimi cyklami życia produktów, długimi czasami dostaw i dużą zmiennością popytu. Wprowadzając strategiczne bufory magazynowe, firmy mogą skrócić czas realizacji zamówienia i coraz bardziej opierać się na popycie, zamiast polegać na niepewnych prognozach. Rozwiązanie wbudowane IFS zostało zweryfikowane i zatwierdzone przez Demand Driven Institute, co pokazuje zdolność IFS do realizacji efektywnych kosztowo wdrożeń;

  • Funkcjonalności produkcyjne: Nowa wersja może pochwalić się dużymi ulepszeniami wspierającymi proces produkcji, w tym nowe i rozszerzone możliwości śledzenia (traceability), zarządzania jakością, zarządzania recepturami i technologią, równoważenia partii, przeróbek i zarządzania handlem. Rozszerzone funkcje umożliwiają producentom wykorzystanie transformacji cyfrowej do zwiększenia swojej wydajności;

  • Udoskonalenia dla globalnego biznesu: w celu rozszerzenia wsparcia dla zglobalizowanych firm, IFS Applications 10 oferuje całkowicie przebudowany silnik do globalnego zarządzania podatkami, więcej możliwości dla wielofirmowości, a także rozbudowane wsparcie dla prowadzenia równoległych ksiąg rachunkowych (zarządczych);

  • Nowoczesne i przyjazne „chmurze” interfejsy API: otwarte interfejsy API, zbudowane zgodnie z najnowszymi zasadami RESTful oraz standardem OASIS oData, zapewniają łatwą integrację danych i procesów w IFS Applications z technologiami IoT i AI, Microsoft Office365 oraz innymi nowoczesnymi rozwiązaniami takimi jak SaaS czy Cloud Computing (chmura)

Źródło: http://www.ifsworld.com

iScala 3.2 - najnowsza wersja już dostępna


Epicor udostępnił najnowszą wersję systemu iScala. Wersja 3.2. to kolejny krok w ewolucji popularnego rozwiązania. 

Tym razem główny nacisk rozwoju funkcjonalności położono na 3 kluczowych zakresach:

  • zwiększenie zgodności z lokalnymi wymaganiami

  • rozbudowa interfejsu użytkownika

  • nowych rozwiązaniach mobilnych

Użytkownicy, którzy uaktualnią program iScala do wersji 3.2, będą mogli cieszyć się m.in. takimi ulepszeniami jak:

  • jeszcze bardziej rozwinięta możliwość dostosowywania interfejsu użytkownika, ulepszone funkcje wyszukiwania i możliwość korzystania z kilku okien przy jednym logowaniu

  • łatwiejsze częściowe i automatyczne księgowanie dziennika

  • rozszerzone możliwości księgowych dzięki dedykowanym regionalnym wymaganiom raportowym

  • rozbudowane ustalanie daty waluty i zapisywanie kursów walut w zamówieniach

  • rozbudowane możliwości zarządzania magazynem i materiałami

  • rozszerzona funkcjonalność mobilna np. możliwość zawieszenia pracy i zapisania tymczasowych zmian zarówno w dotychczasowych aplikacjach, jak i nowo dodanych

  • rozbudowane wsparcie dla RODO (GDPR), bezpieczeństwa i audytów

    iScala 3.2

Aktualizacja aplikacji w zakresie wsparcia RODO jest szczególnie ważna w związku ze zmianami wymagań w prowadzeniu działalności biznesowej w tym zakresie. Najnowsza wersja obejmuje również dostarczanie kluczowych we współczesnym biznesie funkcjonalności, które obejmują ciągły rozwój mobilności oraz potrzeby szybkiego i łatwego wyszukiwania i uzyskiwania dostępu do konkretnych informacji w coraz bardziej złożonym środowisku. Rozwiązanie iScala jest dobrze ugruntowanym, ciągle ulepszanym, wysoce wydajnym i rozbudowanym funkcjonalnie rozwiązaniem do planowania zasobów przedsiębiorstwa (ERP).

Źródło: https://www.epicor.com/blogs/technology/epicor-launches-latest-version-of-iscala.aspx

L-Systems najwierniejszym sponsorem Ogólnopolskiej Olimpiady Logistycznej


Zakończyła się jubileuszowa X edycja Ogólnopolskiej Olimpiady Logistycznej organizowanej przez Wyższą Szkołę Logistyki w Poznaniu.

W tym roku wzięło w niej udział niemalże 9 000 uczestników z prawie 300 szkół. Ścisła czołówka razem ze zwycięzcą Konradem Dankiem otrzymała indeks WSL oraz zwolnienie z opłat.

X Ogólnopolska Olimpiada Logistyczna

L-Systems wspiera olimpiadę od początku jej istnienia, a w trakcie jubileuszowej edycji zostaliśmy wyróżnieni nagrodą specjalną - statuetką dla „Najwierniejszego Sponsora”. To bardzo miłe i wyjątkowe wyróżnienie dla naszej firmy.

X Ogólnopolska Olimpiada Logistyczna

Firma New Standard planuje skrócić czas poświęcony na procesy logistyczne o 50% przy użyciu IFS Applications


Plany rozwoju i optymalizacji działalności podstawą inwestycji w system ERP firmy IFS z obsługą internetu rzeczy (IoT).

Firma IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, informuje, że New Standard Corporation będzie wdrażać system IFS Applications™. Rozwiązanie ma pomóc w optymalizacji procesów, w tym wyceny, wprowadzanie nowych produktów i fakturowanie, w celu usprawnienia obsługi klientów.

Firma New Standard Corporation wytwarza komponenty i podzespoły dla wiodących dostawców sprzętu budowlanego i wydobywczego, części motoryzacyjnych i urządzeń domowego użytku. W ciągu ostatnich trzech lat projekty realizowane przez firmę stały się bardziej złożone. Z tego powodu śledzenie serii i partii produktów w związku ze świadczeniami gwarancyjnymi i przestrzeganiem przepisów musi być bardziej precyzyjne.

Firma New Standard planuje skrócić czas poświęcony na procesy logistyczne o 50% przy użyciu IFS Applications

W wyniku wdrożenia systemu IFS Applications firma New Standard Corporation planuje:

  • Ograniczyć o 50% czas spędzany na zadaniach administracyjnych, takich jak śledzenie statystyk, wyceny, rozliczenia pod koniec miesiąca oraz rachunki zysków i strat.

  • Przygotować się do integracji przekazywania danych z obsługiwanych urządzeń w systemie ERP przy użyciu modułu IoT Business Connector firmy IFS.

  • Usprawnić łańcuch dostaw przez sprawniejsze informowanie dostawców i partnerów na temat zapotrzebowania.

  • Wdrożyć moduł IFS Business Intelligence, by na bieżąco przetwarzać dane i tworzyć raporty przydatne w podejmowaniu decyzji biznesowych.

Chad Johnson, kierownik ds. projektów specjalnych w firmie New Standard Corporation, powiedział: „Firma New Standard Corporation zdobyła na rynku renomę poprzez dostarczanie produktów na czas, bez usterek i po atrakcyjnej cenie. System IFS Applications pomoże nam dodatkowo zwiększyć wartość oferowaną klientom i interesariuszom. Osiągniemy to poprzez eliminację manualnych procesów związanych z zarządzaniem pracami inżynieryjnymi, zaopatrzeniem i zarządzaniem projektami. Realizacja projektów – od wyceny po rozliczenie należności – zostanie uproszczona. Największym priorytetem jest dla nas sprawniejsze dostarczanie informacji na portalach przeznaczonych dla klientów i partnerów oraz dostawców w ramach łańcucha zaopatrzenia. Jednak bardzo ważne są dla nas także funkcje systemu IFS Applications związane z Internetem rzeczy. Dzięki nim będziemy mogli gromadzić dane z różnych urządzeń i wykorzystywać je do planowania prac remontowych i badania trendów. Pomoże nam to doskonalić procesy kontroli jakości”.

Źródło: http://www.ifsworld.com/pl/news-and-events/newsroom/2018/02/21/new-standard-plans-to-reduce-time-spent-on-logistics-processes-by-50-using-ifs-applications/

Wesołych Świąt


 

życzenia wielkanocne l-systems

IFS liderem w raporcie „Gartner 2017 Magic Quadrant dla Field Service Management”


Po raz trzeci z rzędu Gartner nazwał IFS liderem w Magic Quadrant dla Field Service Management. W raporcie agencji Gartner firma IFS została uznana za lidera ze względu na „zdolność do realizacji” („ability to execute”) oraz „wizjonerskie podejście” („completeness of vision”). Firma IFS zdobyła najwyższą pozycję w rankingu ze względu na „zdolność do realizacji”.

IFS ERP

"Pozycje dostawców w Magic Quadrant odzwierciedlają zapotrzebowanie na dostosowanie techników i wykonawców przy użyciu technologii takich jak sztuczna inteligencja, strumieniowe przesyłanie wideo i Internet przedmiotów, dla skuteczności we wszystkich interakcjach."

Firma IFS w ciągu ostatniego roku podjęła kilka kluczowych inicjatyw mających na celu maksymalizację wartości oferty związanej z zarządzaniem serwisem. Należą do nich:

  • Nabycie firm serwisowych: Field Service Management, mplsystems i WorkWave, co pozwoliło na znaczne poszerzenie oferty usług w skali globalnej;

  • Wprowadzenie na rynek rozwiązania do zarządzania serwisem IFS FSM 5.7, które oprócz inteligentnych funkcji i wygodnego interfejsu użytkownika wyróżnia się też obsługą internetu rzeczy (IoT);

  • Dalszy rozwój rozwiązań IFS FSM w celu doskonalenia obsługi kluczowych procesów i zwiększania mobilności – od specyficznej funkcjonalności i przepływów pracy w strukturze pionowej po wdrażanie szablonów i dokumentację szkoleniową;

  • Inwestowanie w nowe technologie zwiększające produktywność, wydajność i opłacalność działalności naszych klientów, a także rozwijające ich oferty usługowe.

 

Źródło: www.ifsworld.com

Firma Godna Zaufania 2018


Trzeci rok z rzędu nasza firma uzyskała certyfikat Firmy Godnej Zaufania 2018.

Certyfikat jest przyznawany firmom oferującym najwyższy poziom świadczonych usług oraz posiadającym doskonałą opinię wśród klientów.

firma godna zaufania

Wyróżnienie to jeszcze bardziej wzmacnia naszą determinację w osiąganiu jak najwyższych standardów obsługi klientów. 

System ERP vs. RODO


System ERP vs RODO 

Z dniem 25 maja 2018 roku wchodzi nowa dyrektywa o ochronie danych osobowych (RODO). Będzie ona obowiązywać we wszystkich krajach UE i zastępuje dotychczasowe regulacje.  

Systemy ERP vs. RODO

Celem nowych regulacji jest dodatkowa ochrona prawa do prywatności obywateli UE.

Zmiany obejmą m.in. takie zagadnienia jak: 

  • zgody,

  • zasady zgłaszania naruszeń,

  • prawa obywateli w tym „prawo do bycia zapomnianym”,

  • obowiązki informacyjne,

  • ograniczenia w profilowaniu,

  • transfer danych poza granice EU. 

Procesy biznesowe wdrażane w systemach ERP służą różnym celom, ale ich wspólną funkcją jest wspieranie użytkowników ERP w danym procesie a w odniesieniu do RODO w realizacji praw podmiotów. Dlatego nie można oceniać zgodności systemu ERP z wymaganiami RODO, lecz można oceniać czy dany system ERP wspiera administratora odpowiedzialnego za ochronę danych osobowych w realizacji wymagań dyrektywy RODO.

Zarówno rozwiązania IFS Applications, jak i Epicor ERP są już przygotowane do wspierania firm w zakresie realizacji wymagań rozporządzenia RODO.

Perspektywy ERP 2018 - raport


Przedstawiamy Państwu materiał stanowiący podsumowanie działań kluczowych dostawców rozwiązań wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem w 2017 r. oraz prezentację kierunków rozwoju systemów ERP.

Pod tym adresem znajdziecie Państwo cały raport : LINK

Poniżej wypowiedź Prezesa firmy L-Systems:

perspektywy erp 2018

Zostaliśmy odznaczeni tytułem Geparda Biznesu 2017 Informatyki


l-systems

Już na początku roku 2018 otrzymaliśmy kolejne wyróżnienie, tym razem zostaliśmy Gepardem Biznesu 2017 Informatyki.

Spośród 70 tysięcy polskich przedsiębiorstw, których wyniki finansowe w styczniu 2018 r. zbadał Instytut Europejskiego Biznesu, tytuł Gepard Biznesu 2017 uzyskało 1160 firm branży informatycznej. Wartość rynkowa każdej z firm wzrosła o więcej niż 10 proc.

Instytut Europejskiego Biznesu policzył ich wartość rynkową na koniec marca 2015 i koniec marca 2016 przez porównanie ich wyników do wycen spółek akcyjnych notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie oraz zmiany wartości rynkowej. Raport opublikowany został na stronie http://europejskafirma.pl/16050,gepardy-biznesu-2017-informatyki/

Rok 2017  to konsekwentna kontynuacja realizacji misji firmy L-Systems polegającej na dostarczaniu i wdrażaniu kompletnych biznesowych środowisk informatycznych, nawiązywaniu w tym celu strategicznych partnerstw z liderami rynku, rozwoju własnego oprogramowania oraz opracowywaniu innowacyjnych dedykowanych rozwiązań bazujących na doświadczeniu klientów i badaniach naukowych. 

Epicor ERP 10.2 - najnowsza wersja systemu ERP Epicor już dostępna


Epicor udostępnił najnowszą wersję systemu Epicor ERP wspierającego globalny wzrost, innowacje i przewagi konkurencyjne.

epicor 10.2

Epicor Software Corporation, wprowadził najnowszą wersję Epicor ERP, światowego systemu zarządzania zasobami przedsiębiorstwa, używanego dzisiaj przez tysiące firm w 150 krajach na całym świecie.

epicor 10.2

Najnowsza wersja zawiera nowe, rozbudowane funkcje zapewniające producentom możliwość dalszego rozwoju swojego potencjału produkcyjnego, wprowadzanie innowacji i zwiększanie swojej konkurencyjności w nieustannie zmieniającej się światowej gospodarce. Zrealizowane zmiany  obejmują takie funkcjonalności jak mobilny serwis (Field Service Automation) ,  Customer Relationship Management (CRM), a także nowe funkcje analizy biznesowej i wizualnej dostarczane przez Epicor Data Discovery. Całkowicie przeprojektowana strona główna, Active Home Page, Smart Inventory Planning  (inteligentne planowanie i optymalizacja zasobów) oraz nowe funkcjonalności dedykowane zarówno dla konkretnych krajów oraz branż, to także kluczowe cechy nowej wersji.

Widoki danych oparte na rolach użytkowników dla lepszej i szybszej realizacji procesów.

epicor 10.2 

Epicor ERP wyposaża użytkowników w krytyczną wiedzę dostępną w czasie rzeczywistym dla lepszej i szybszej analizy danych. Aktywna strona główna zapewnia widoki danych oraz dostęp do odpowiednich funkcji opartych na roli użytkownika w danym procesie. Funkcjonalność ta została nazwa Epicor Data Discovery (EDD).  Epicor Data Discovery obejmuje złożone zbiory danych w łatwe do zrozumienia wykresy i wykresy, aby umożliwić użytkownikom szybkie mierzenie wydajności, poznawanie trendów i możliwości, przechodzenie do zestawów danych i testowanie scenariuszy "co jeśli". Oczywiście dostęp do tych informacji  jest możliwy na wszystkich urządzeniach mobilnych. 

epicor 10.2

 

 [1] Source: Gartner, Inc., “2018 Planning Guide Overview: Thriving in an Era of Change,” Sept. 29, 2017 by Paul DeBeasi and Kyle Hilgendorf

 

Inteligentne planowanie i optymalizacja zapasów

Optymalne strategie zarządzania zapasami są niezbędne, aby zapewnić odpowiednią rentowność i zapewnić możliwość wzrostu produkcji. Dzięki oprogramowaniu Epicor Smart Inventory Planning and Optimization - opartych na chmurze, zintegrowanemu zestawowi funkcji do planowania popytu, optymalizacji magazynu i analizie łańcucha dostaw - firmy mogą zarządzać optymalizacją sprzedaży i planowaniem operacji magazynowych (SIOP) oraz monitorować niezliczone czynniki, aby określić zasady asortymentowe i poziomy usług, które dają najniższy całkowity koszt.

epicor 10.2

epicor 10.2

To tylko część nowości, jakie wnosi najnowsza wersja systemu Epicor. 

[1] Według najnowszego raportu firmy Gartner:  "W 2018 r. dane i analizy nie mogą zostać zignorowane - w nadchodzących latach analitycy wprowadzą istotne innowacje i zakłócą ustalone modele biznesowe." 

Spotkanie europejskich partnerów Epicor


Kolejny raz wzięliśmy udział w spotkaniu/warsztatach organizowanych dla partnerów firmy Epicor.

spotkanie europejskich partnerów epicor

Tym razem odbyło się w pięknej Bratysławie, gdzie przez 2 dni wymienialiśmy doświadczenia oraz poznawaliśmy się nawzajem z kolegami i koleżankami z całej Europy (Hiszpania, Grecja, Malta, Niemcy, Polska, Włochy, Szwecja, Estonia, Łotwa, Holandia, Anglia, Rumunia, Słowacja, Czechy).

W trakcie spotkania przedstawiciel Epicor przedstawił najnowszą 10.2 wersję systemu Epicor ERP, która niedługo zostanie wprowadzona na rynek.

spotkanie europejskich partnerów epicor

Źródła zdjęć:

Zdjęcie 1

Zdjęcie 2

 

Wesołych Świąt


 

l-systems

Firma Godna Zaufania GOLD 2017


Od początku swojej działalności L-Systems stawia na pierwszym miejscu zadowolenie swoich klientów. Profesjonalna realizacja projektów w połączeniu z osiąganiem przez klientów oczekiwanych rezultatów owocuje zaufaniem, jakim obdarzają naszą firmę klienci.

Potwierdzeniem takiego podejścia do prowadzenia biznesu jest uzyskany przez nas certyfikat Złotej Firmy Godnej Zaufania 2017.

l-systems

Wyróżnienie to jeszcze bardziej wzmacnia naszą determinację w osiąganiu jak najwyższych standardów obsługi klientów. 

Webinarium L-Systems i Epicor - film


Webinarium organizowane wspólnie przez firmę L-Systems oraz Epicor, odbyło się 26 października.

Na spotkaniu przekazaliśmy informacje na temat planów biznesowych firmy Epicor oraz przedstawiliśmy kilka rozwiązań dedykowanych dla systemu iScala, dla różnych działów firmy:

  • dla działu finansowego - najnowsze informacje w zakresie JPK,

  • dla działu zakupów i sprzedaży - narzędzia zwiększające efektywność codziennej pracy z systemem iScala,

  • dla działu produkcji – rozwiązanie dla wsparcia procesów planowania i raportowania produkcji.

Zachęcamy do obejrzenia zarejestrowanego filmu:

L-Systems CUP Piła 2017


Integracja w zespole to ważna sprawa, dająca wiele korzyści w dalszej współpracy nad projektami. Staramy się spotykać także poza godzinami pracy. Ostatnio wybraliśmy się razem na tor gokartowy. Zabawa była bardzo udana. 

gokarty

IFS - Spotkanie Grupy Referencyjnej - Produkcja


W dniach 4-5 października 2017 r. w Hotelu Binkowski Resort odbyło się Spotkanie Grupy Referencyjnej IFS z zakresu produkcji. 

ifs

 

Spotkania referencyjne mają na celu podnoszenie wiedzy konsultantów w zakresie jak najlepszego wykorzystania funkcjonalności systemu IFS Application do zaspokajania potrzeb klientów.  

 

Tym razem na licznych wykładach omówiono takie narzędzia systemu IFS 9 jak:

  • Manufacturing Vizualizer

  • Raportowanie produkcji

  • IFS Lobby dla Produkcji

  • Integracja IFS z arkuszami XLS

  • Procesy WADACO związane z modułami produkcji

 

Konsultanci w ramach realizowanych warsztatów mieli również okazję do wymienienia się doświadczeniami oraz interesującymi rozwiązaniami, jakie zastosowali podczas projektów wdrożeniowych funkcjonalności produkcyjnej systemu IFS.

Szkolenie dla nauczycieli szkół ponadgimnazjalnych kształcących w zawodzie technik logistyk


6 października 2017r. w Wyższej Szkole Logistyki odbyło się szkolenie dla nauczycieli szkół ponadgimnazjalnych kształcących w zawodzie technik logistyk.

wirtualne laboratoria szkolenie

Szkolenie obejmowało obsługę Wirtualnych Laboratoriów, innowacyjnego narzędzia i metody kształcenia do nauczania w zawodzie technik logistyk stworzonej przez specjalistów z naszej firmy oraz Wyższej Szkoły Logistyki w 2012 roku. Od tej pory Wirtualne Laboratoria zostały odpłatnie udostępnione kilkudziesięciu szkołom ponadgimnazjalnym z całej Polski.

W 2014 roku projekt „Wirtualne Laboratoria – sukces innowacji”, któremu WL zawdzięczają istnienie, zwyciężył w konkursie „Szkoła się opłaca” zorganizowanym przez Ministerstwo Edukacji Narodowej. Resort uznał, że jest to najlepsze narzędzie dla szkół zawodowych wśród projektów realizowanych w latach 2007-2013.

Grupa 26 nauczycieli – m.in. z Oławy, Sosnowca, Skwierzyny i Radomia – które w ostatnim czasie postanowiły korzystać z tego narzędzia, odbyła szkolenie z trenerem z naszej firmy. Kolejne tego typu spotkanie odbędzie się na przełomie grudnia i stycznia.

Webinarium L-Systems i Epicor


L-Systems ma przyjemność zaprosić Państwa na zdalne Webinarium organizowane wspólnie przez firmę L-Systems oraz Epicor, które odbędzie się 26 października o godzinie 11:00.  Siedząc wygodnie przed ekranem komputera będą mogli Państwo, bez konieczności podróży, wziąć w nim udział.

webinarium epicor

Na spotkaniu przekażemy Państwu informacje na temat planów biznesowych firmy Epicor oraz przedstawimy kilka rozwiązań dedykowanych dla systemu iScala, dla różnych działów firmy:

  • dla działu finansowego - najnowsze informacje w zakresie JPK,

  • dla działu zakupów i sprzedaży - narzędzia zwiększające efektywność codziennej pracy z systemem iScala,

  • dla działu produkcji – rozwiązanie dla wsparcia procesów planowania i raportowania produkcji.

Ze względu na różnorodność tematyki zachęcamy do udziału osoby z różnych działów firmy.

Webinarium zajmie niecałe 2 godziny, a szczegółową agendę znajdą Państwo poniżej:

11:00 – 11:05  Powitanie uczestników, prezentacja agendy

11:05 – 11:20  Strategia rozwoju firmy Epicor na świecie, w Europie, w Polsce

11:20 – 11:35  Zakres usług i rozwiązania L-Systems dedykowane dla iScala

11:35 – 11:50  Nowy wymiar zarządzania zakupami w iScala - rozbudowany pulpit zakupowca

11:50 – 12:05  Nowy wymiar zarządzania sprzedażą w iScala - rozbudowany pulpit sprzedawcy

12:05 – 12:20  Efektywne planowanie i raportowanie produkcji w iScala za pomocą L-Systems MES

12:20 – 12:35  Co dalej z JPK ?

12:35 – 12:40  Podsumowanie i zakończenie

Na koniec Webinarium będziemy prosić o  informacje na temat interesujących Państwa zagadnień w zakresie funkcjonalności produktów Epicor oraz rozwiązań z nimi zintegrowanych, które moglibyśmy poruszyć na kolejnym Webinarium. Chcielibyśmy, aby takie sesje były okazją dla Państwa do pozyskiwania wiedzy na temat funkcjonalności systemu iScala oraz rozwiązań stanowiących wartość dodaną do użytkowanego przez Państwa systemu ERP.

Aby uczestniczyć w Webinarium prosimy o potwierdzenie udziału mailowo na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Nagroda Geparda Biznesu 2016 dla firmy L-Systems


Nasza firma została Gepardem Biznesu 2016. Jest to jedno z najbardziej prestiżowych wyróżnień, jakie może otrzymać przedsiębiorstwo. Kryterium jego przyznania opiera się na dynamice wzrostu wartości firmy. Firma L-Systems wzrosła w badanym okresie marzec 2015 – marzec 2016 o 51,6%. 

Nagroda ta, to przede wszystkim zasługa naszych wspaniałych klientów, których zaufanie pozwala nam na tak dynamiczny rozwój. To także wynik najwyższej jakości pracy naszych konsultantów, których wiedza, doświadczenie oraz zaangażowanie pozwalają nam podejmować nawet najbardziej wymagające wyzwania.

Jesteśmy przekonani, że to dopiero początek naszej drogi, której celem jest stanie się jedną z największych firm konsultingowo-informatycznych w naszej części Europy. 

systemy erp

Autoryzowany partner firmy JDA


Firma L-Systems sp. z o.o. spółka komandytowa została autoryzowanym partnerem firmy JDA. Dzięki temu firma L-Systems uzyskała prawo do sprzedaży licencji i wdrażania systemów JDA. 

Firma JDA to światowy lider w obszarze systemów zarządzania łańcuchem dostaw. Jest ona jedyną firmą na świecie, której systemy są plasowane przez firmę Gartner, jako liderzy rynku we wszystkich pięciu obszarach (Gartner Magic Quadrants) dla łańcucha dostaw oraz rozwiązań sprzedaży detalicznej.

Firma L-Systems będzie koncentrowała swoje działania na wdrażaniu systemów zarządzania transportem (TMS), systemów wspomagających budowanie planów S&OP i systemów zarządzania produkcją. 

Kontynuując naszą misję dostarczania i wdrażania kompletnych biznesowych środowisk informatycznych, zdecydowaliśmy się na nawiązanie współpracy z firmą JDA, która jest niekwestionowanym światowym liderem w obszarze informatycznego zarządzania łańcuchem dostaw. Jest to dla nas duża szansa i impuls do dalszego rozwoju firmy. Jesteśmy przekonani, iż dzięki partnerstwu z JDA będziemy mogli jeszcze bardziej kompleksowo obsługiwać naszych klientów, a także pozyskiwać nowych, oferując im najlepsze na rynku rozwiązania poparte najwyższą jakością usług. Systemy JDA traktujemy, obok oferowanych przez nas systemów ERP oraz produktów własnych, jako strategiczne w działalności sprzedażowej i konsultingowej naszej firmy” powiedział Robert Pawlak, Prezes Zarządu L-Systems.

Bardzo się cieszymy z faktu, że firma L-Systems dołączyła do grona naszych partnerów w Europie. Rozbudowa kanału partnerskiego to część ogólnej strategii rozwoju JDA, dlatego też podjęliśmy współpracę z L-Systems, aby lepiej pokryć rynek i dostarczać wysokiej jakości usługi firmom działających w Polsce. Wierzymy w działania lokalne i dynamiczne, oraz że współpraca  z L-Systems może przynieść korzyści zarówno dla JDA jak i naszych klientów. Głęboka wiedza L-Systems z zakresu aplikacji biznesowych oraz dotychczasowe sukcesy na rynku polskim są tego gwarantem. Jesteśmy przekonani, iż partnerstwo z L-Systems wzmocni pozycję firmy JDA oraz świadomość naszych rozwiązań w Polsce, co zaowocuje wspólnym sukcesem naszych firm” stwierdził Vice President Alliances EMEA JDA, Rolf Donslund. 

autoryzowany partner jda

O firmie JDA:

JDA Software jest wiodącym dostawcą kompleksowych, zintegrowanych rozwiązań w zakresie planowania i realizacji łańcucha dostaw, zarządzania transportem i magazynem, zarządzania kategorią w firmach dystrybucyjnych, sieciach detalicznych oraz produkcji. JDA Software zrealizowała projekty dla ponad 4000 klientów na całym świecie. Unikalne funkcjonalności dostępne w oprogramowaniu JDA Software umożliwiają osiąganie jej klientom lepszych od konkurencji rezultatów biznesowych poprzez skrócenie czasu na tworzenie i dostarczenie wartości dodanej dla swoich klientów.

Rozwiązania firmy JDA uwzględniają złożoność dzisiejszego globalnego rynku konsumenckiego i obejmują cały łańcuch dostaw zgodnie z motto "Plan to deliver", pozwalają budować wartość i rozwiązywać najtrudniejsze problemy najlepszych firm na świecie.

Niezrównany poziom wiedzy eksperckiej JDA potwierdzają poniższe liczby:

  • 78 spośród Top 100 największych firm detalicznych na świecie jest klientami JDA

  • 78 spośród Top 100 największych producentów dóbr konsumpcyjnych na świecie jest klientami JDA

  • 8 spośród Top 10 firm typu 3PL na świecie jest klientami JDA

  • 21 spośród Top 25 firm uznanych przez Gartnera za Supply Chain Leaders jest klientami JDA

  • co 8 godz. jest Go-Live u kolejnego klienta JDA

  • 400 patentów zarejestrowanych oraz w trakcie rejestracji

  • 5! JDA jest jedyną firmą, którą Gartner ocenił jako “leader” w 5 kategoriach związanych z łańcuchem dostaw

Partnerstwo z Suncode


Firma L-Systems sp. z o.o. spółka komandytowa została technologicznym partnerem firmy Suncode S.C. Na mocy umowy partnerskiej firma L-Systems otrzymała prawo sprzedaży i implementacji systemu obiegu dokumentów firmy Suncode. Systemy Suncode używane są przez wiodące firmy produkcyjne, dystrybucyjne oraz instytucje finansowe, do grona użytkowników tych systemów należą m.in. : GLS, Tubes International, Swedwood, Grupa Luxmed, SGB, Cognor, Animex, Kopex, Delecta, PGNiG, CD Project. 

„Partnerstwo z firmą Suncode to kolejny krok w realizacji misji naszej firmy, czyli dostarczania i wdrażania kompletnych środowisk informatycznych i nawiązywanie w tym celu strategicznych partnerstw z liderami rynku. Jesteśmy przekonani, że wprowadzenie produktów Suncode pozwoli nam na zapewnienie naszym klientom jeszcze bardziej kompleksowej obsługi. Wybraliśmy partnera, który na rynku jest już obecny od wielu lat, a jego produkty działają w wielu firmach będących liderami swoich branż. Daje nam to gwarancję, iż bogatą funkcjonalność systemu obiegu dokumentów popartą latami doświadczeń firmy Suncode docenią także nasi obecni i przyszli klienci ."– powiedział Robert Pawlak - Prezes Zarządu L-Systems

„Nawiązanie współpracy z tak dynamiczną i znaną na rynku firmą jak L-Systems, to szansa dla nas na dotarcie z naszymi produktami do znacznie szerszego grona firm. Dzięki współpracy z L-Systems spodziewamy się nie tylko efektów sprzedażowych, ale także analitycznego wsparcia w zakresie dostosowywanie naszych produktów do wymagań klientów. Jesteśmy pewni, iż współpraca ta przyniesie obopólne korzyści.” – stwierdził Marek Adamczyk - Dyrektor Zarządzający Suncode.

partnerstwo z suncode

O firmie Suncode:

Firma Suncode jest dostawcą nowoczesnych systemów zarządzania procesami i dokumentami oraz świadczy usługi doradcze i szkoleniowe w zakresie nowoczesnych metod i koncepcji zarządzania. Ponadto, Suncode świadczy usługi z dziedziny tworzenia specjalistycznego oprogramowania oraz integracji systemów informatycznych. Oferta Suncode jest propozycją kompleksową wychodzącą naprzeciw oczekiwaniom Klientów. 

Zespół Suncode złożony jest z wysoko wykwalifikowanych specjalistów - praktyków w różnych dziedzinach, kładących nacisk na kompleksową i profesjonalną obsługę klientów. Doświadczenie konsultantów Suncode zbudowane zostało w oparciu o kilkadziesiąt zrealizowanych wdrożeń w dużych i średnich przedsiębiorstwach zlokalizowanych na terenie kraju oraz poza jego granicami.

Klientami Suncode są przedsiębiorstwa różnych branż i różnych wielkości, które skorzystały z oferty precyzyjnie do nich dostosowanej, a także dostosowanej do polskich warunków finansowych, prawnych, społecznych i organizacyjnych.

Szczegółowy zakres oferowanych przez Suncode produktów obejmuje:

  • System zarządzania procesami biznesowymi – Plus Workflow

  • System zarządzania dokumentami – Plus DMS

  • Systemy skanowania dokumentów – Kofax  Capture, EMC QuickScan, eFlow, Readsoft, Flexi Capture

  • Moduły dziedzinowe – moduł zarządzania budżetami Plus Budget, moduł zarządzania archiwum tradycyjnym Plus Archive, moduł zarządzania dokumentacją ISO 9001 Plus ISO, moduł ewidencjonowania środków trwałych Plus Assets,

  • Doradztwo biznesowe – procesy i struktura organizacyjna

  • Usługi programistyczne

  • Szkolenia

  • Sprzedaż sprzętu

  • Outsourcing funkcji informatycznych

  • Outsourcing przetwarzania dokumentów

Firma Godna Zaufania 2017


Drugi rok z rzędu nasza firma uzyskała certyfikat Firmy Godnej Zaufania 2017.

Certyfikat jest przyznawany firmom oferującym najwyższy poziom świadczonych usług oraz posiadającym doskonałą opinię wśród klientów.

systemy erp

Wyróżnienie to jeszcze bardziej wzmacnia naszą determinację w osiąganiu jak najwyższych standardów obsługi klientów. 

Migracja do iScala 3.1 na Uczelniach Wyższych


Kontynuując współpracę z Uczelniami Wyższymi i chcąc zapewnić im dostęp do najnowszej wersji systemu iScala, w maju tego roku rozpoczęliśmy prace nad nową wersją pakietu dydaktycznego.

Nowa wersja pakietu obejmie:

1. Najnowszą wersję systemu Epicor iScala - iScala 3.1

2. Nowe prezentacje dla wykładowców

3. Zaktualizowane instrukcje oraz zadania pomagające w prowadzeniu zajęć ze studentami

 

Więcej informacji na temat Pakietów Edukacyjnych ERP dla Uczelni Wyższych znajduje się TUTAJ.

migracja iscala na uczelniach wyższych

Dołącz do nas w Dniu Klienta Epicor!


dzien klienta epicor

 

Mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w Dniu Klienta Epicor 2017. Zarejestruj się już teraz, aby zdobyć więcej informacji o rozwiązaniach Epicor, spotkać się z innymi Klientami i dowiedzieć się, w jaki sposób osiągnąć sukces!

 

Szczegóły spotkania 

Data: 13 Czerwca 2017

Godzina: 09:30

Miejsce: Hotel Klub Sosnowy

Adres: ul. Traktat Lubelski 40a, 04-870 Warszawa

dzien klienta epicor

Aby dowiedzieć się więcej, wyślij email na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

Zarejestruj się już teraz i uzyskaj więcej informacji. Liczba miejsc jest ograniczona.

dzien klienta epicor

Kongres IFS - L-Systems partnerem rocznicowego kongresu IFS


W dniach 17-19 maja odbył się kongres IFS nawiązujący do 25 lecia działalności na rynku polskim. Na Kongres IFS 2017 przyjechał do Polski prezes korporacji IFS - Alastair Sorbie, który podczas inauguracyjnej Sesji Plenarnej w dniu 18 maja podzielił się z uczestnikami informacjami na temat korporacji IFS i jej planów. 

 kongres ifs

Kilkuset użytkowników systemu IFS Application miało okazję zapoznać się z wieloma sesjami tematycznymi. Program Kongresu obejmował sesje plenarne oraz bloki sesji równoległych w pięciu salach konferencyjnych. W sumie odbyło się kilkadziesiąt prezentacji dotyczących zastosowania rozwiązań firmy IFS w różnych obszarach funkcjonalnych. Prezentacje poprowadzili eksperci IFS. W trakcie konferencji wielu klientów IFS podzieliło się z uczestnikami swoimi doświadczeniami ze wdrożenia i użytkowania systemu IFS Applications. Partnerzy biznesowi IFS zademonstrowali swoje rozwiązania uzupełniające IFS Applications, a także przedstawili swoje doświadczenia we wdrażaniu systemu w Polsce.

Podczas kongresu nasza firma prezentowała systemy przez nas oferowane na stoisku firmowym. W pierwszy dzień konferencji Prezes L-Systems Robert Pawlak poprowadził sesję pt.:

„Kompleksowe środowisko biznesowe – nieoczywiste rozwiązania L-Systems”.

kongres ifs

L-Systems sponsorem Ogólnopolskiej Olimpiady Logistycznej 


Ogólnopolska Olimpiada Logistyczna organizowana jest już od 2008 roku, a każda edycja cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Celem konkursu jest rozwijanie logistycznych pasji oraz promowanie młodych logistycznych talentów. Olimpiada została na stałe umieszczona przez Centralną Komisję Egzaminacyjną w wykazie turniejów i olimpiad tematycznych związanych z wybraną dziedziną wiedzy zawodowej, których laureaci są zwolnieni z etapu pisemnego egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe.

olimpiada logistyczna

Kolejny raz mieliśmy przyjemność wspierać Ogólnopolską Olimpiadę Logistyczną i ich młodych uczestników. To już 9 raz, kiedy nasze wsparcie zostało uhonorowane okolicznościowym dyplomem wręczonym przez rektora Wyższej Szkoły Logistyki Pana prof. zw. dr hab.  Andrzeja Korzeniowskiego dr h.c.

olimpiada logistyczna

Zwycięzcą tegorocznej edycji Ogólnopolskiej Olimpiady Logistycznej został Kewin Stolarski z ZSCKU w Koninie. W nagrodę otrzymał m.in. symboliczny indeks i zwolnienie z opłat za studia I i II stopnia w Wyższej Szkole Logistyki, zaświadczenie o zwolnieniu z części pisemnej egzaminu zawodowego, laptopa, zestaw SITA i komputerowy kurs językowy, płatne praktyki w firmie Kuehne + Nagel lub karnet edukacyjny na wybrane szkolenie, książki i inne upominki.

IX Ogólnopolska Olimpiada Logistyczna nie odbyłaby się bez wsparcia patronów, sponsorów i fundatorów nagród, którzy chętnie i aktywnie angażują się w kształcenie przyszłej kadry logistycznej. Patronat Honorowy nad IX edycją objął Minister Edukacji Narodowej oraz Ośrodek Rozwoju Edukacji. Patronat Merytoryczny sprawował Instytut Logistyki i Magazynowania oraz Polskie Towarzystwo Logistyczne. Sponsorami konkursu były wiodące przedsiębiorstwa z branży TSL. Sponsorzy złoci to: IMPERIAL Logistics, Grupa Wędzikowski, DPD Polska, JAS-FBG, MAHLE Behr Ostrów Wielkopolski, Dachser, STILL, Transics International, TimoCom. Wśród sponsorów srebrnych znaleźli się: PKN EPAL, DHL Parcel i PEKAES. Partnerem Olimpiady była firma TSLogistic. Sponsorzy brązowi to: GLS, L-Systems, WTB Kancelaria Brokerska i Transmeble International.

O promocję wydarzenia dbało szerokie grono patronów medialnych – mediów lokalnych, branżowych i edukacyjnych. Znaleźli się wśród nich: Głos Wielkopolski, Telewizja WTK, epoznan.pl, Warehouse Monitor, Transport Manager, Polska Gazeta Transportowa, Logistyka a Jakość, Transport i Spedycja, Nowoczesny Magazyn, Eurologistics, log24.pl, Logistyka.net.pl, Top Logistyk, Magazynowanie i Dystrybucja, logistyczny.com, TSL Biznes, Pracujwlogistyce.pl, Spedycje.pl, Forumtransportu.pl, Transportet.pl, etransport.pl, prawoilogistyka.pl, Młodzilogistycy.pl, Uczelnie.pl, dlaStudenta.pl, Uczelnie.net, Kierunki.net i Edukacja.net.

L-Systems MWM wspomaga obsługę magazynu w Pawbol Sp. z o.o.


Firma Pawbol uznany w Polsce i Europie producent osprzętu elektrotechnicznego wdrożyła rozwiązanie L-Systems MWM, w zakresie obsługi operacji magazynowanych za pomocą przenośnych terminali kodów kreskowych. 

Celem wdrożenia było usprawnienie wykonywania operacji magazynowych oraz minimalizacja pomyłek z tym związanych. Wdrożeniem zostały objęte procesy przyjęć surowców, przyjęć towarów handlowych, wydań surowców do produkcji, przesunięć międzymagazynowych, przyjęć wyrobów gotowych do magazynów oraz ich wydań pod zamówienia. Dodatkowym elementem objętym wdrożeniem była funkcja zamykania zleceń produkcyjnych, w momencie zakończenia przyjęcia wszystkich wyrobów gotowych, w ramach danego zlecenia produkcyjnego. 

Uruchomienie L-Systems MWM pozwoliło na obsługę rosnącej ilości operacji magazynowych przy jednoczesnej eliminacji pomyłek z nimi związanych. Potrzebowaliśmy systemu łatwego w obsłudze, w stu procentach uwzględniającego naszą specyfikę pracy, w pełni zintegrowanego z systemem ERP. L-Systems MWM spełnił nasze oczekiwania, jego bogata funkcjonalność i elastyczność nie tylko zaspokoiła bieżące potrzeby naszego przedsiębiorstwa, ale jego posiadanie nie stanowi bariery do dalszego rozwoju przedsiębiorstwa, co przy dużej dynamice rozwoju naszej firmy było dla nas szczególnie istotne” powiedział Paweł Łuczak – prezes Pawbol Sp. z o.o.

obsługa magazynu MWM

Więcej informacji na temat systemów kodów kreskowych L-Systems MWM.

Życzenia wielkanocne


Ciepłych i pełnych refleksji Świąt Wielkiej Nocy, a także zdrowia, zdrowia i jeszcze raz satysfakcji w życiu zawodowym i prywatnym życzy L-Systems.

Życzenia

Panel Ekspercki - Przemysł 4.0


Firma L-Systems wzięła udział w Panelu Eksperckim organizowanym przez firmę BPC Group będących wstępem do konferencji „Inteligentna fabryka – pełna automatyzacja przemysłu”.

Spotkanie odbyło się we wrocławskim hotelu Haston City i wzięli w nim udział przedstawiciele dostawców systemów ERP oraz zagranicznych dostawców systemów MES i APS. L-Systems reprezentowało producentów rozwiązania IFS Applications 9 oraz Epicor ERP.

przemysl 4.0

Na spotkaniu omówiono punkty styczne rozwiązań ERP i APS/MES w kontekście przemysłu 4.0, a także szanse wejścia na rynek polski nowych dostawców. 

Według danych analitycznych BPC Group (źródło: http://synergia-it.pl) aż 64% przedsiębiorstw w zarządzaniu produkcją stosuje jedynie moduł rozwiązania klasy ERP. Wciąż wiele firm (18%) w obszarze produkcji korzysta z rozwiązań opartych o arkusze Excel. Stopień wykorzystania rozwiązań specjalistycznych dedykowanych produkcji kształtował się następująco:

  • 21% wykorzystuje rozwiązania klasy MES

  • 28% stosuje systemy SCADA

  • 31% wykorzystuje aplikacje w obszarze utrzymania ruchu (CMMS)

  • 13% korzysta z systemów klasy APS

  • 7% wykorzystuje technologię RFID

Oznacza to, iż wielu polskich producentów będzie musiało sięgnąć po narzędzia pozwalające na optymalizację swoich procesów, aby utrzymać swoją konkurencyjność zarówno na rynku polskim, jak i rynkach zagranicznych. 

Spotkanie partnerów Epicor w Bracknell


 L-Systems uczestniczyło w warsztatach dla partnerów firmy Epicor dla regionu EMEA. Spotkanie odbyło się w Bracknell (europejskiej centrali firmy Epicor). 

Trzydniowe warsztaty zgromadziły partnerów firmy Epicor z takich krajów jak Anglia, Włochy, Szwecja, Polska, Malta, Estonia, Holandia. Tematyka spotkania obejmowała m.in. dostarczanie wartości (Value Base Solution) dla klientów końcowych z wykorzystanemu rozwiązań Epicor oraz sposób realizacji działań marketingowych w Social Mediach. 

epicor spotkanie partnerow

Ze strony Epicor pojawił się liczny zespół osób wspierających kanał partnerski pod względem sprzedażowym, jak i marketingowym.

 epicor spotkanie partnerow

Najcenniejszym doświadczeniem pozyskanym na spotkaniu była wymiana doświadczeń pomiędzy partnerami z wielu krajów i kultur. Jak niewiele jest różnic w świecie dostawców rozwiązań ERP.

iScala 3.1 - najnowsza wersja systemu Epicor iScala


W II kwartale 2017 Epicor wprowadza na rynek najnowszą wersję systemu Epicor iScala 3.1. Nowa wersja to zmiany funkcjonalne takie jak np. wprowadzenie Elektronicznej Platformy Zgodności pozwalającej na przetwarzanie danych systemowych na zakres i format danych wymaganych przez różnorodne instytucje państwowe. W nowej wersji duży nacisk położono także  na unowocześnienie interfejsu użytkownika.

Nowy interfejs (UI) zapewni m.in. większą łatwość użytkowania, łatwiejszy dostęp do kluczowych funkcjonalności aplikacji, uproszczenie konfigurowalności,  wiele predefiniowanych schematów kolorystycznych.

iscala 3.1

Podstawowa układ interfejsu składa się z następujących elementów

  • Struktury menu (1) z możliwością wyszukiwania funkcji systemowych (2)

  • Podpowiedzi w zakresie ostatnio używanych funkcji (3)

  • Ulubione funkcje użytkownika (4) zorganizowane w grupach

  • Okienko statusu (5) - wyświetlanie informacji takich jak bieżąca firma, roku obrotowego spółki, użytkownik, itd.

iscala 3.1

W ramach poruszania się po formatkach (ekranach wprowadzania danych) uwzględniono m.in.:

  • Przeglądarkowy interfejs wprowadzania danych

  • Uproszczone przełączanie między kartami aplikacji

  • Wybór predefiniowanych schematów kolorystycznych przypisanych użytkownikowi.

System Epicor iScala 3.1. został także wyposażony w menu kontekstowe umożliwiające wykonywanie dodatkowych działań, co dodatkowo usprawniło nawigację w ramach aplikacji. 

Wprowadzone zmiany pozwolą użytkowników aplikacji w uproszczony, a dzięki czemu jeszcze bardziej efektywny sposób pracować z aplikacją. 

L-Systems wspiera raportowanie u producenta wiązek kablowych


Firma El-cab Sp. z o.o. specjalizująca się w produkcji wiązek kablowych dla autobusów, pojazdów wojskowych, maszyn rolniczych, pojazdów szynowych i branży morskiej wybrała system QlikView jako rozwiązanie w zakresie raportowania i analiz biznesowych. 

Celem wdrożenia była poprawa efektywności raportowania i analiz oraz odciążenie użytkowanego systemu ERP. 

Wdrożeniem QlikView objęte zostały wszystkie działy firmy EL-Cab i łącznie z rozwiązania korzysta obecnie 60 użytkowników. 

Rozwiązanie dostarczone i wdrożone zostało przez firmę L-Systems, która w ramach projektu przygotowała  3 rozbudowane aplikacje dla użytkowników końcowych w oparciu o stworzone modele danych w ramach integracji.

Jednolity Plik Kontrolny - Epicor iScala JPK


Ministerstwo Finansów wprowadziło obowiązek przekazywania do urzędów kontroli skarbowej danych w postaci elektronicznych ksiąg podatkowych i dowodów księgowych.

Zbiór tych danych ma posiadać ustandaryzowany układ i format (schemat XML) umożliwiający jego łatwe przetwarzanie. Ich struktura ma być oparta na aktualnej wersji specyfikacji pliku JPK – Jednolity Plik Kontrolny ( ang. Standard Audit File-Tax – SAF-T) , rekomendowanego przez OECD.

Opublikowano zestaw 7 struktur obejmujący najważniejsze księgi podatkowe i dowody księgowe. 

Są to:

  • Struktura 1 – księgi rachunkowe – JPK_KR

  • Struktura 2 – wyciąg bankowy – JPK_WB

  • Struktura 3 – magazyn – JPK_MAG

  • Struktura 4 – ewidencje zakupu i sprzedaży VAT – JPK_VAT

  • Struktura 5 – faktury VAT – JPK_FA

  • Struktura 6 – podatkowa księga przychodów i rozchodów – JPK_PKPIR

  • Struktura 7 – ewidencja przychodów – JPK_EWP

Dla klientów systemu Epicor iScala firma L-Systems proponuje dostawę rozwiązania pozwalającego na generowanie wymaganych plików JPK (Jednolitych Plików Kontrolnych).

Rozwiązanie pozwala na indywidualne podejście do każdego użytkownika systemu Epicor iScala w zakresie plików JPK.  

Rozwiązanie składa się z dostawy narzędzia do przygotowywania plików JPK w formacie XML oraz usług związanych ich dostosowaniem (opracowaniem zapytań do bazy danych i ich testów). 

Rozwiązanie pozwala na generowanie plików JPK_VAT, JPK_FA, JPK_MAG, JPK_WB, JPK_KR, JPK_EWP.

Dodatkowe założenie dla JPK–VAT: Ministerstwo Finansów zakłada, iż JPK_VAT ma być identyczny z deklaracją VAT-7. Jeżeli generują Państwo VAT-7 bezpośrednio z systemu dodatkowe konsultacje nie są wymagane. W innym przypadku proponujemy Państwu dodatkowe konsultacje i rozwiązania. 

L-Systems srebrnym partnerem IFS


Z przyjemnością informujemy, że firma L-Systems została partnerem korporacji IFS o statusie IFS Silver Channel Partner.

ifs partner

Partnerstwo z IFS pozwoli L-Systems na dostarczenie rozwiązań informatycznych w branżach, w których do tej pory nie byliśmy obecni.

Jesteśmy przekonani, iż nasze doświadczenie w realizacji projektów dla firm produkcyjnych w połączeniu z elastycznością funkcjonalną aplikacji pozwoli na stworzenie  ciekawej oferty  m.in. dla mniejszych przedsiębiorstw.

ifs partner

L-Systems – firma godna zaufania!


L-Systems od początku swojej działalności stawia na najwyższym miejscu swoje zobowiązania względem klientów. Owocuje to pełnym zaufaniem, jakim obdarzają naszą firmę klienci.

Potwierdzeniem takiego podejścia do prowadzenia biznesu jest uzyskany przez nas certyfikat Firma Godna Zaufania. Jest on przyznawany za nieposzlakowaną opinię, etykę w prowadzeniu działalności biznesowej oraz rzetelne podejście do zobowiązań wobec swoich klientów.

l-systems firmą godną zaufania

 Wyróżnienie to wzmacnia jeszcze naszą determinację w osiąganiu jak najwyższych standardów obsługi klientów. 

l-systems firmą godną zaufania

L-Systems partnerem QlikView BI - nowy wymiar współpracy


Firma L-Systems będąca do tej pory certyfikowanym partnerem QlikView w wersji OEM (Powered by QlikView) - czyli wykorzystująca narzędzia QlikView w połączeniu z dostarczanym swoim klientom systemem Epicor ERP (QlikView dla Epicor) podpisała kolejną umowę w zakresie tego produktu. 

Umowa podpisana  została z Hogart Business Intelligence będącym QlikView Elite Solution Provider na partnerstwo w zakresie dystrybucji produktów Qlik w kanale Sub-Resellerskim.

Pozwala to nam na rozszerzenie naszej oferty i dostarczanie rozwiązań nie tylko dla klientów oprogramowania Epicor ERP, ale również każdemu przedsiębiorcy szukającemu rozwiązań analitycznych. 

partner qlik bi

System Epicor ERP wersja 10 otrzymał certyfikat Technology Evaluation Centers


epicor tec

System Epicor został uznany za rozwiązanie umożliwiające zarządzanie różnymi stylami produkcji

Firma Epicor Software Corporation, światowy lider na rynku oprogramowania biznesowego dla przedsiębiorstw produkcyjnych, dystrybucyjnych, usługowych i handlu detalicznego, uzyskała certyfikat Technology Evaluation Centers (TEC) dla systemu Epicor ERP wersja 10. Najnowsza wersja rozwiązania Epicor ERP została wyróżniona w kategoriach: zarządzanie produkcją dyskretną, zarządzanie produkcją w trybie mieszanym, zarządzanie produkcją w małych i średnich przedsiębiorstwach, zarządzanie dystrybucją w firmach, a także pakiety finansowe oraz księgowość i oprogramowanie dla małych przedsiębiorstw.

"Już od ponad 40 lat Epicor pomaga producentom z sektora małych i średnich przedsiębiorstw stawiać czoła wyzwaniom biznesowym i wykorzystywać nowe możliwości w dziesiątkach tysięcy zakładów produkcyjnych. Koncentrujemy się na dostarczaniu końcowych rozwiązań dla konkretnych branż. Zdajemy sobie sprawę z tego, że nie istnieją dwa identyczne przedsiębiorstwa. Dlatego staramy się zrozumieć sposób, w jaki działają nasi klienci zajmujący się produkcją w poszczególnych branżach - umożliwia nam to sprostanie ich wyjątkowym wymaganiom" - powiedział Dick Schultz, director, product marketing w firmie Epicor. "Zdobycie certyfikatu TEC potwierdza wyjątkowe funkcjonalności ERP Epicor, zaprojektowane z myślą o wspieraniu różnorodnych procesów produkcyjnych naszych klientów" - dodał.

W efekcie porównania danych dotyczących systemów ERP przygotowanego przez TEC, system firmy Epicor został określony jako jeden z najbardziej rozbudowanych i kompleksowych produktów ERP dla branży produkcji - taką samą ocenę uzyskały aplikacje finansowe i rozwiązania dla małych przedsiębiorstw oferowane przez firmę.1 "Jesteśmy zdania, że dzięki wysokiemu poziomowi wsparcia oraz cechom takim jak elastyczność i możliwość wyboru sposobu wdrożenia, system Epicor ERP wersja 10 osiąga silną pozycję na tle konkurencji" - powiedział Aleksey Osintsev, senior ERP analyst z Technology Evaluation Centers.

System Epicor ERP wersja 10 wprowadza szereg nowych aplikacji i technologii, które zmieniają sposób działania przedsiębiorstw. Łączy w sobie globalną funkcjonalność i efektywną technologię, dzięki czemu eliminuje  złożoność i sprawia,  że  korzystanie  z systemu ERP staje się  łatwiejsze  niż kiedykolwiek wcześniej, a sam system umożliwia współpracę użytkowników oraz zapewnia wysoką responsywność. Jednocześnie wspiera dzisiejsze normy biznesowe: współpracę, wybór, responsywność, prostotę oraz mobilność.

Solidnym fundamentem Epicor ERP wersji 10 jest Architektura Biznesowa Epicor ICE 3 wspierająca wydajność, skalowalność, interoperacyjność oraz prostotę użytkowania, przy jednoczesnym zmniejszeniu kosztów i złożoności prowadzenia działalności ze stuprocentowym wykorzystaniem technologii Microsoft®.

Dzięki możliwości dostępu do systemu z wielu urządzeń i rozszerzonym opcjom wdrożenia - stacjonarnie, w chmurze lub jako usługa zarządzana - Epicor ERP wersja 10 zapewnia spójne doświadczenia użytkowania, w jednym rozwiązaniu.

Więcej informacji na temat Epicor ERP wersji 10 znajduje się w raporcie TEC pod adresem: http://tec.ec/217.

O firmie Technology Evaluation Centers (TEC)

epicor tec

Jako wiodący na całym świecie dostawca narzędzi selekcji oprogramowania, usług i materiałów badawczych, firma Technology Evaluation Centers (TEC) pomaga firmom i organizacjom ocenić i wybrać najlepsze systemy oprogramowania dostosowane do ich potrzeb. Dzięki specjalistycznej wiedzy dotyczącej selekcji oprogramowania i zaawansowanym narzędziom decyzyjnym, TEC pomaga oszczędzić czas, koszty i ryzyko związane z wyborem systemów oprogramowania. Obecnie firma TEC jest uznawana za wiodącą firmę w branży doradztwa wyboru oprogramowania, posiada ponad 400 tysięcy abonentów swoich usług informatycznych, ocen oprogramowania i narzędzi selekcji. Więcej informacji znajduje się na stronie www.technologyevaluation.com.

O certyfikacji TEC

epicor tec

Certyfikacja TEC jest niezależnym sposobem analizy i oceny produktu, który wymaga od dostawcy rozwiązań systemowych zademonstrowania cech i możliwości ocenianego produktu badaczom firmy TEC. Składa się na to skryptowa demonstracja produktu, podczas której analityk TEC ocenia cechy takie jak doświadczenie użytkowania, interfejs, workflow i główne funkcjonalności. Ponadto dostawca rozwiązania musi wypełnić szczegółowy kwestionariusz dotyczący funkcjonalności, aby możliwe było porównanie produktu z jego wzorami. Wszystkie produkty, które ukończą program certyfikacji otrzymują wyróżnienie "TEC Certified Product".

Źródło Epicor:  http://www.epicor.com/Poland/Press-Room/News-Releases/System-Epicor-ERP-wersja-10-otrzymal-certyfikat-Technology-Evaluation-Centers.aspx

Źródło TEC:  http://www.technologyevaluation.com/research/certification-report/Epicor-ERP-10-Certification-Report.html

Kontakt

L-Systems sp. z o.o. spółka komandytowa

Biuro Piła:

ul. Okrzei 18/102, 64-920 Piła

Biuro Poznań:

ul. Obornicka 330, 60-689 Poznań

L-Systems@L-Systems.pl

www.L-Systems.pl

+48 67 349 11 09